به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، دوره آموزشی «چگونه نویسنده شویم» از تابستان سال جاری با برگزاری دوره مقدماتی در موسسه زیتون و با تدریس استاد «سید علی شجاعی» آغاز به کار کرد.

دوره نویسندگی اکنون پس از طی چهار دوره حضوری و آنلاین و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی به حد قابل قبولی از بالندگی خود رسیده و در کنار این پرورش استعداد هنرجویان، در تلاش برای حضور سازنده در جامعه است.

با توجه به این مهم، موسسه زیتون با همکاری انتشارات «نیستان» اقدام به مشارکت در تهیه، بسته‌بندی و ارسال کتاب به مناطق محروم روستای «دهدشت» نموده است.

«دهدشت» در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و جمعیت روستاهای کوچک و بزرگ این منطقه، از محرومیت بسیاری از جمله امکانات فرهنگی رنج می‌برند. از چندی پیش «اسماعیل آذری نژاد»: روحانی تحصیل‌کرده، فعال فرهنگی و دوستدار کودکان در طرحی با عنوان «قصه، رنگ، توپ» اقدام به جمع‌آوری کتاب و بسته‌بندی و توزیع آن میان کودکان روستاهای محروم البته با هزینه شخصی خود نموده است.

انتشارات نیستان نیز با رصد فعالیت این طلبه جهادگر، با تهیه و بسته‌بندی کتاب‌های مناسب گروه‌های سنی منطقه دهدشت، مشارکت خود را در این امر خیر آغاز کرده و در این راه از همکاری آکادمی زیتون نیز استفاده کرده است.

بخشی از هزینه بسته‌بندی و ارسال کتاب را از محل درآمد حاصل از برگزاری دوره‌های آموزش نویسندگی آکادمی زیتون تامین شده و قرار است برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی علاوه بر تامین اهداف کاربردی موسسه، گام مفید و قدم خیری در رفع نیاز دیگر اقشار جامعه باشد.

علاقه‌مندان به مشارکت در تامین هزینه کتاب‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب 6104337537899120 واریز و از طریق صفحه مجازی qesekodak و یا صفحات شخصی اسماعیل آذری نژاد در جریان روند ارسال و توزیع کتاب‌ها قرار بگیرند.