روابط عمومی موسسه زیتون: مناسبت‌های اسلامی خاصه اعیاد و موالید ائمه اطهار (علیه‌السلام) در کنار اهمیت بزرگداشت سیره و شخصیت این بزرگواران، آرامش و نشاطی را برای جان و روح محبان و شیعیان به ارمغان می‌آورد که مانند آن را نمی‌توان جای دیگری جستجو کرد.

بین همه شلوغی‌های روزهای پایانی سال و انبوه کارهای نیمه تمامی که باید قبل از رسیدن سال جدید به اتمام برسد، اینجا یعنی حسینیه موسسه زیتون در عصر یکی از آخرین روزهای سرد زمستان 99 و در آستانه ولادت باسعادت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) آکنده از آرامش و گرمای نام و نشان سیدالشهدا (علیه‌السلام) شد.

این مراسم با سخنان «سیدعلی باروتیان» مدیر موسسه زیتون پیرامون رویدادهای سال گذشته و عزم جزم فعالان این مجموعه در سال پیش رو آغاز شد.

در ادامه مراسم مدیحه سرایی و مولودی خوانی با حضور «حسین زاده» از مادحان اهل بیت (علیهم‌السلام) ادامه یافت. در خاتمه مراسم هم با هدایایی از تلاش کارکنان موسسه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مدیران و کارکنان موسسه زیتون کارنامه کاری سال جاری را با برپایی مجلس مزین به نام امام حسین (علیه‌السلام) بستند، به امید اینکه با این قدم‌های کوچک، خود را به جمع محبان و یاران حضرت برسانند و مشمول این سخن نورانی امیرمومنان (علیه‌السلام) شوند که فرمودند: «اِنَّ اللّهَ ... اِخْتارَ لَنا شیعَهً یَنْصُرُونَنا وَ یَفْرَحُونَ بفَرَحِنا وَ یَحْزَنُونَ لِحُزْنِنا. خداوند برای ما، شیعیان و پیروانی برگزیده است که ما را یاری می‌کنند، با خوشحالی ما خوشحال می‌شوند و در اندوه و غم ما، محزون می‌گردند.*»

------------------------------------------------------------------------------------------------------

* غررالحکم ، ج 1، ص 235.

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده نمایید: