کمپین «40 روز، 40 کار خوب» با هدف معرفی جهانی امام حسین (علیه‌السلام)، از ایام عاشورای حسینی شروع شده است و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

 

این کمپین 40 کار نیک را در راستای معرفی امام حسین (علیه‌السلام) تعریف کرده که به صورت فردی و جمعی می‌توان آن را انجام داد.

 

نخستین اقدام این کمپین طراحی قلک‌های مجازی برای جمع‌آوری پول‌های خرد است که در قالب نذر فرهنگی ارائه می‌شود، بدین صورت که علاقه‌مندان با جمع‌آوری این پول‌ها آن را در راستای اهداف این کمپین به همکاران کمپین بین‌المللی «?who is Hussain» در ایران تحویل می‌دهند.

 

بازدید از بیمارستان، عیادت از کودکان مریض، کودکان کار و... و دادن هدیه به آنان با معرفی امام حسین (علیه‌السلام) از جمله اقدامات جمعی است که علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در موسسه زیتون به آن بپیوندند و این برنامه از اولین جمعه بعد از عاشورا شروع خواهد شد.

 

 

شما همچنین می‌توانید این کمپین را به دیگران معرفی کنید و با هشتگ‌هایی نظیر HopeforHumanity ،#whoisHussain# و #مجمع_دوستداران_امام_حسین اقدامات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید که معرفی کمپین به 10 نفر دیگر اقدامی است که در این کمپین برای مخاطبان معرفی شده است.

 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به موسسه فرهنگی زیتون که تنها همکار این کمپین بین‌المللی در ایران است، در اقدامات جمعی، این کمپین را همراهی کنند یا کمک‌های مالی خود را به این کمپین تحویل دهند. کمک‌های مالی جمع‌آوری شده در اقدامات جمعی هزینه شده و برای معرفی جهانی امام حسین (علیه‌السلام) هزینه می‌شود.

 

همچنین شما می‌توانید اقدامات مربوط به این کمپین را از طریق آدرس اینستاگرام آن _imamhussainlovers@ و وب‌سایت کرب‌و‌بلا دنبال کنید.