به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، با آغاز ماه مبارک رمضان و بنا به توصیه‌های دینی مبنی بر افطار روزه‌داران، برنامه‌های مختلفی جهت برپایی سفره‌های ساده افطاری در گوشه و کنار کشور صورت می‌گیرد.

مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) نیز که چند ماهی است ابتدای هر ماه قمری، از محل جمع‌آوری خیرات و صدقات مخاطبان خود پویش‌هایی را در راستای گره‌گشایی از زندگی هم‌وطنان نیازمند اجرا نموده، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با تاسی به مرام مهرورزی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام)، پویش «هم‌سفره» را با هدف میزبانی از روزه‌داران نیازمند آغاز نموده است.

در این پویش قرار است با همکاری موسسه خیریه اباصالح المهدی (علیه‌السلام) شهرری، برای 1000 خانواده نیازمند این منطقه ازجمله «محمدآباد»، «حسن‌آباد» و ... بسته افطاری ساده شامل یک وعده غذای گرم به همراه نان و پنیر و خرما تهیه و توزیع شود.

در فراخوان مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) هر فرد تنها با اختصاص مبلغ 25 هزار تومان می‌تواند سهمی در این پویش خداپسندانه داشته باشد.

مومنان روزه‌دار و عموم خیرین می‌توانند برای مشارکت در رونق سفره افطار هم‌وطنان خود با مراجعه به صفحه این مجمع در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی @imamhussain_lovers ضمن اطلاع از جزئیات این پویش، کمک‌های خود را به شماره‌ حساب 020-00149308-02 و یا شماره کارت 9185-6734-0610-6221 واریز نمایند.