روابط عمومی موسسه زیتون: سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شرکت ناشران داخلی و خارجی در دو بخش حضوری و مجازی اکنون روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد و اهل کتاب و کتاب‌خوانی با حضور در این رویداد بین‌المللی فرهنگی، در تکاپوی خرید کتاب‌های مورد نظر خود هستند.

معمولاً در ایام برگزاری نمایشگاه و برای سهولت بیشتر خریداران کتاب، شاهد معرفی کتب در موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اعتقادی و ... از سوی نویسندگان، ناشران و مجموعه‌های فرهنگی هستیم که با هدف راهنمایی خوانندگان و ایجاد مسیر آسان در دستیابی به منابع مطالعاتی مورد نظر صورت می‌گیرد.

مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) نیز در قالب بسته پیشنهادی «کتاب‌هایی برای حسینی‌تر شدن» تلاش کرده است عناوینی از کتاب‌هایی که با محور زندگی، سیره و فرهنگ حسینی نگاشته شده را به مخاطبان و همراهان خود معرفی کند.

«موکب آمستردام» نوشته «بهزاد دانشگر» روایت داستانی انسان‌هایی که از قلب اروپا خود را به راهپیمایی جهانی اربعین رسانده‌اند، «نامیرا» اثر «صادق کرمیار» رمانی در معرفی واقعه عاشورا به عنوان حقیقت همیشه زنده و «زندگی حسینی» مجموعه یادداشت‌های «حجت‌الاسلام محمدرضا زائری» در تبیین دقیق ابعاد زندگی حسینی از جمله کتاب‌هایی هستند که در این بسته به مخاطبان پیشنهاد شده است.

از دیگر کتاب‌های پیشنهادی مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) می‌توان به کتاب «پدر، عشق، پسر» اثر «سید مهدی شجاعی»، کتاب «آه»؛ ویرایش و بازخوانی مقتل «نفس المهموم» اثر «یاسین حجازی»، «فصل شیدایی لیلاها» نوشته «سید علی شجاعی» و مجموعه داستان «تنها همین کلمات» شامل 14 داستان کوتاه از عرض ارادت نویسندگان جوان دوره نویسندگی آکادمی زیتون به سیدالشهدا (علیه‌السلام) اشاره کرد.

نمایشگاه سی و سوم کتاب تهران تا روز 31 اردیبهشت‌ماه در محل مصلی بزرگ تهران میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است و اگر علاقه‌مند به تهیه و مطالعه این کتاب‌ها هستید، می‌توانید علاوه بر حضور در نمایشگاه از امکان خرید مجازی کتاب نیز استفاده کرده و از تخفیف‌های ویژه نمایشگاه بهره‌مند شوید.