حسینیه موسسه زیتون شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه پذیرای جمعی از حامیان این موسسه بود.

 

در بخشی از این نشست صمیمانه دکتر سعید مجردی از حامیان فعال موسسه زیتون. در سخنان کوتاهی بر اهمیت استفاده هوشمندانه و هنرمندانه از قابلیت فضای مجازی جهت تولید و نشر محتوا تاکید کرد.

 

وی رمز موفقیت وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب را در توجه به ظرافت‌ها و دقائق دانست و افزود: فعالیت در این عرصه نیازمند بررسی دقیق فنی، محتوایی، جامعه‌شناسی و تبلیغی دارد.

 

 

مجردی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بهره‌مندی از فرصت بزرگداشت یاد و نام امام حسین (علیه‌السلام) به طور عام و مراسم پیاده‌روی اربعین به طور خاص اشاره کرد و گفت: با یک برنامه‌ریزی دقیق، درازمدت و هدفمند می‌توان از این فرصت برای ارتقای تاثیرگذاری حرکت عظیم اربعین حسینی استفاده کرد.

 

این چهره فعال و با سابقه مجمع حامیان موسسه زیتون در پایان با تاکید بر اینکه به‌عنوان یک سرباز با تمام توان در خدمت پیشبرد اهداف موسسه زیتون و فعالیت‌های تخصصی این موسسه است اظهار داشت: موسسه زیتون بستری مناسب با قابلیت ویژه جهت انجام پروژه‌های درازمدت و اثرگذار در حوزه امام حسین (علیه‌السلام) است و البته موفقیت و دوام این فعالیت‌ها نیازمند حمایت مستمر حامیان و دغدغه مندان حوزه فرهنگ حسینی است.