به گزارش روابط عمومی موسسه «زیتون» پروژه «صندوق قرض‌الحسنه زیارت» به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرمجموعه موسسه زیتون است که از آبان ماه سال 1395 و در زمینه وام‌دهی به زائرین عتبات عالیات فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

این صندوق با حمایت خیران و دوستداران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) تلاش می‌کند امکان زیارت را برای زائرانی که تنها به دلیل مشکل مالی از سفر به کربلای معلی و مشاهد مشرفه عراق بازمانده‌اند فراهم نماید و امید دارد بتواند حسرت زیارت را از دل شیعیان بزداید.

 

در این راستا و جهت سهولت اطلاع‌رسانی و دسترسی مخاطبان، پایگاه اینترنتی صندوق زیارت به نشانی www.ziaratfund.com ‌ راه‌اندازی شده است.

 

این وب‌سایت امکان اعلام تقاضای دریافت وام، سپرده‌گذاری جهت تامین مبالغ وام اهدایی به مسافرین عتبات عالیات‌‌ و نیز مسیر پرداخت جهت حمایت از فعالیت‌های اجرایی صندوق زیارت‌‌ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

دسترسی به گزارش‌های سپرده‌گذاری‌ها و وام‌دهی، دسترسی به بلاگ صندوق زیارت جهت اطلاع از دستورالعمل‌ها و دسترسی به آرشیو مطالب منتشر شده‌‌ و نیز راه ارتباطی برای ارسال پیشنهاد‌ها و انتقادات‌ از دیگر بخش‌های وب‌سایت تازه تاسیس صندوق زیارت است.

 

وب‌سایت صندوق قرض‌الحسنه زیارت با حمایت «قلک نذر فرهنگی» کار خود را شروع کرده است و بی‌تردید در این مسیر همچنان حمایت مادی و معنوی مخاطبان را می‌طلبد.