به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، صفحه اینستاگرامی مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) به‌زودی مجموعه‌ای از خاطرات ارسالی کاربران و مخاطبان خود از اولین سفر به کربلا را در قالب پوستر طراحی و با نام صاحبان آثار منتشر می‌کند. 

 

این اقدام به دنبال فراخوان اخیر این مجمع و دعوت از مخاطبان برای ارسال دل نوشته‌هایشان از حال و هوای اولین سفر به کربلای معلی و استقبال چشمگیر کاربران فضای مجازی از این فراخوان صورت گرفته است.

 

بر اساس اعلام کارشناس صفحه  مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) تاکنون بیش از 300 خاطره و دل نوشته دریافت شده و قرار است پس از جمع‌بندی و ارزیابی آثار دریافتی، خاطرات برگزیده در قالب پوستر و با نام نویسنده منتشر شود.

 

با توجه به تعداد بالای خاطرات ارسالی مخاطبان، صفحه مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) در نظر دارد با اختصاص یک روز در هفته به عنوان "روز خاطره ها" دل نوشته‌های برتر را ثبت و معرفی نماید.

 

تمامی کاربران و دوستداران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) می‌توانند با مراجعه به نشانی imamhussain_lovers حس و حال خود در اولین تشرف به صحن و سرای سیدالشهدا (علیه‌السلام) را با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارند.