به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، «محمد درگاهی» از مخاطبان و همراهان موسسه زیتون است که در اقدامی خیرخواهانه بیش از 30 جلد کتاب به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و اردو به کتابخانه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام )اهدا کرد.

 

«نفس المهموم»، «مصباح القلم فی مصائب الکربلا»، «اللهوف» «نمونه صبر زینب (س)»، «عاشورا» و «رازهای کربلا» از جمله عناوین کتاب‌های اهدایی به این کتابخانه است.

 

 

کتابخانه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) وابسته به موسسه زیتون از سال 1398 فعالیت خود را آغاز و تاکنون بالغ بر ده هزار منبع مطالعاتی اعم از کتاب، مقاله و پایان‌نامه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به‌ صورت نسخه‌های دیجیتال یا مکتوب جمع‌آوری نموده است که کار دسته‌بندی و بارگذاری این منابع روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذراند و قرار است مردادماه سال جاری همزمان با عید سعید غدیر خم به طور رسمی افتتاح شود.

 

لازم به ذکر است سایر فرهنگ دوستان و علاقه‌مندان به سنت حسنه وقف کتاب می‌توانند جهت هماهنگی اهدای کتاب‌های مرتبط با موضوع امام حسین (علیه‌السلام) به این کتابخانه تخصصی با واحد ارتباطات موسسه زیتون به شماره 91009596 021 تماس حاصل نمایند.