به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون؛ واحد آموزش موسسه در ادامه فعالیت‌های چندساله خود مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع و فراهم نمودن بستری جهت پرورش استعدادهای بالقوه و علاقه‌مند به فراگیری مهارت‌ها، از ابتدای سال جاری اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی نموده است.

 

البته شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن از یک‌طرف و اهتمام جدی مسئولان موسسه به حفظ سلامت علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی از سوی دیگر، موجب شد کلاس‌های آکادمی در دوره تابستان با تاخیر آغاز شود. با این وجود موسسه زیتون هم‌اکنون با برگزاری دوره‌های آموزشی جذابی که تدارک دیده است پذیرای علاقه‌مندان به فراگیری مباحث معارف حسینی، هنری، پژوهش، رسانه و مدیریت است.

 

کلاس‌های آموزشی کاربردی و جذاب
دوره «گفتگوی دینی در دنیای معاصر» از پرطرفدارترین دوره‌های آکادمی زیتون است که با استقبال چشمگیر مواجه شده است به‌طوری‌که با گذشت زمان کوتاهی از اعلام فراخوان ثبت‌نام، ظرفیت کلاس‌ها به سرعت تکمیل می‌شود.
این دوره با تدریس دکتر «حمیدرضا مقصودی» تسهیلگر حوزه دینی و روان‌درمانگر، در قالب هشت ترم، عصر روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در مدرسه معارف برگزار می‌شود.

 

آکادمی زیتون همچنین با درک علاقه نویسندگان شبکه‌های اجتماعی و فعالان فضای مجازی به فراگیری چگونگی تولید محتوای موفق، تصمیم به برگزاری دوره آموزشی با عنوان «تولید محتوای موثر» گرفت که این کلاس‌ها روزهای شنبه هر هفته تحت نظر استاد «حامد هندی» در مدرسه رسانه برگزار می‌شود.

 

واحد آموزش موسسه به این دوره‌ها اکتفا نکرده و تصمیم دارد در هفته‌های آینده با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه هنر و رسانه، تابستان داغی را برای مخاطبان خود فراهم کند.



در کلاس سید علی شجاعی نویسنده شوید
اولین دوره مقدماتی نویسندگی با عنوان «نویسنده شویم» در راه است. کمتر کسی است که اهل کتاب و مطالعه باشد و نام استاد «سید مهدی شجاعی» نویسنده پیشکسوت و آیینی را نشنیده باشد.

حالا موسسه زیتون با دعوت از «سید علی شجاعی» فرزند او که خود نیز سال‌هاست در عرصه داستان‌نویسی قلم می‌زند و آثار بسیاری در حوزه ادبیات داستانی از وی منتشر شده، قصد دارد دوره «نویسنده شویم» را برگزار کند.

این دوره در قالب پنج ترم و هر ترم به مدت 10 جلسه مستمر برگزار می‌شود و طبق گفته استاد شجاعی، علاقه‌مندان به یادگیری نویسندگی با شرکت در این دوره به صورت کامل و پیگیری تمرین‌ها به اصول نویسندگی مسلط خواهند شد.


اهل هنر بشتابید

دوره «خط معلی» با تدریس استاد «مهدی بحرینی» یکی دیگر از برنامه‌های مدرسه هنر آکادمی زیتون است که روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود و همه هنرجویان و دوستداران هنر خوشنویسی می‌توانند برای شرکت در این کلاس با موسسه زیتون تماس بگیرند و ثبت‌نام کنند.

 

دوره هشت جلسه‌ای «عکاسی مقدماتی»، «کارگاه موبایل گرافی» و «کارگاه عکاسی به صورت فوتوواک» مجموعه آموزشی است که قرار است با تدریس «علی بیات» عکاس جوان و موفق سال‌های اخیر برگزار می‌شود و از همه دوستداران هنر عکاسی برای شرکت در این دوره دعوت می‌شود.

 

هیئت‌آنلاین؛ فرصت آموختن برپایی هیئت در دنیای مجازی

رد پای بیماری کرونا این روزها همه‌جا دیده می‌شود و منجر به کمرنگ یا تعطیل شدن فعالیت‌های مختلف شده است. یکی از این مجموعه‌ها که بر حسب اتفاق به روزهای اوج فعالیت‌شان هم نزدیک می‌شویم؛ هیئات مذهبی هستند. در حالی که به ایام ماه محرم و برگزاری مجالس سوگواری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) نزدیک می‌شویم، بسیاری از دوستداران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌ویژه جوانان فعال هیئتی نگران تعطیلی محافل عزاداری هستند.

موسسه زیتون با احترام به این دغدغه دینی ارزشمند تلاش دارد کارگاه آموزش دوروزه با عنوان «هیئت آنلاین» را برگزار نماید و فنون برگزاری محافل مذهبی آنلاین از شبکه‌های اجتماعی را به دوستداران فعال حوزه‌های دینی آموزش خواهد داد.

 

«فن بیان»، «نقاشی‌خط»، «عکاسی جامع» و «فیلم‌برداری و تدوین» عناوین دوره‌هایی هستند که در آینده نزدیک و با همت و تلاش واحد آموزش زیتون برگزار خواهد شد.



موسسه زیتون تلاش می‌کند با نیازسنجی گروه‌های مختلف سنی و گرایش‌ها و سلایق مختلف، و با دعوت از اساتید مجرب و چهره کشور، مجموعه‌ای کامل از آموزش مباحث روانشناسی، هنر، رسانه و معارف دینی را تقدیم مخاطبان خود نماید.

 

عموم مخاطبان و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی علاوه بر مراجعه به سایت آکادمی به نشانی www.zeitoonacademy.com از طریق کانال تلکرامی Zeitoon_academy@ و شماره تماس‌های 91009596-021 داخلی 3 و 09909718663 اقدام به ثبت‌نام نمایند.