کرونا با همه مشکلات و مصیبت‌هایش، یک خوبی دارد و آن فراگیر شدن استفاده درست و مفید از شبکه‌های اجتماعی، مخصوصا اینستاگرام است. از طرف دیگر محرم هم نزدیک است اما امکان برپایی خیمه عزای سیدالشهدا(علیه السلام) مثل قبل وجود ندارد، اما خیلی‌ها از همین حالا در حال تدارک خیمه عزای مجازی و راه‌اندازی هیئت آنلاین برای ماه محرم هستند.


آکادمی زیتون هم به همین بهانه یک دوره فشرده و کاربردی دو روزه را تدارک دیده تا کسانی که علاقه‌مند به فعالیت در اینستاگرام هستند، بتوانند تکنیک‌ها و راه‌کارهای فعالیت حرفه‌ای‌ را یاد بگیرند، محتوا و گرافیک صفحه‌شان را ارتقای جدی بدهند، فالوئر بیشتری جذب کنند و در نهایت کارشان بهتر دیده شود.

این دوره که «فعالیت در فضای مجازی؛ از ضرورت تا اجبار» نام دارد، شامل سه کلاس است؛

1. سیر تا پیاز اینستاگرام؛ که در آن تمام مسائل فنی و امنیتی اینستاگرام توسط حامد حسابی تدریس می‌شود تا از راز و رمز این اپلیکیشن محبوب سر در بیاورید.

                                 

 

2.استراتژی‌های تبلیغی و تولید محتوا در اینستاگرام؛ که ابوالفضل گویا در این کلاس نحوه تولید محتوای جذاب و مفید را به شما یاد می‌دهد.


                            

 

3.گرافیست پیج خود باشید؛ که توانایی گرافیکی شما را بالا می‌برد تا پیج‌تان از یک صفحه مبتدی به یک صفحه حرفه‌ای و زیبا تبدیل شود. علی شیردستیان آموزش این کلاس را بر عهده دارد.

                           

این را هم بدانید که دو کلاس اول در روز 23 مرداد و کلاس سوم در روز 30 مرداد برگزار خواهد شد و تخفیف ویژه‌ای برای کسانی که در هر سه کلاس ثبت نام می‌کنند در نظر گرفته شده است.

 

کلاس‌ها در محیطی آرام و با تهویه مناسب و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی علاوه بر مراجعه به سایت آکادمی به نشانی www.zeitoonacademy.com از طریق کانال تلکرامی Zeitoon_academy@ و شماره تماس‌های 91009596-021 داخلی 3 و 09909718663  ثبت‌نام کنند.