به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، با حضور استاد «مجید ناگهی» مدرس و چهره نام‌آشنای هنر عکاسی در موسسه زیتون و گفتگو پیرامون زمینه همکاری مشترک، مقرر شد دوره کامل آموزش عکاسی از مبانی تا پیشرفته در محل موسسه زیتون برگزار شود.

 

مسئول آکادمی زیتون با اعلام این خبر گفت: در نشست اخیر با حضور استاد ناگهی، در خصوص اشتراکات هنر عکاسی و حوزه فعالیت‌های موسسه زیتون نکاتی مطرح و دیدگاه موجود در این خصوص بررسی شد.

 

به گفته «یاسمن باروتیان» در این جلسه با اذعان به اینکه فضای دینی و مذهبی ما متاسفانه از نبود یا ضعف گزارش‌های تصویری و مستندهای اجتماعی قوی در خصوص مناسک و آیین‌های مذهبی رنج می‌برد، تاکید شد: مهم‌ترین دلیل این خلا حضور کمرنگ افراد مذهبی به‌عنوان عکاس حرفه‌ای جهت ثبت وقایع و رویدادهای دینی – مذهبی است و باید برای جبران این خلا تلاش کرد.

 

وی همچنین به برگزاری دوره‌های عکاسی در سال‌های پیش توسط آکادمی زیتون اشاره و تصریح کرد: دوره‌های پیشین عمدتاً به طرح مبانی مقدماتی و نیز آموزش موبایل گرافی اختصاص داشته و مباحث پیشرفته در این دوره‌ها آموزش داده نشده است.

 

باروتیان سوابق درخشان استاد ناگهی در عرصه عکاسی از جمله داوری جشنواره‌ها، تجربه برگزاری ده‌ها نمایشگاه انفرادی و جمعی، تدریس در دانشگاه و آموزشگاه‌های مختلف، همچنین حرفه‌ای بودن وی در حوزه بنا، طبیعت و مستند اجتماعی را از ویژگی‌های این استاد عکاسی نام برد و برگزاری این دوره را فرصتی ارزشمند برای تمامی هنرجویان دانست.

 

مسئول آکادمی زیتون با دعوت از تمامی علاقه‌مندان هنر عکاسی برای شرکت در این دوره، خاطرنشان کرد: دوره آموزش عکاسی از مبانی تا پیشرفته در قالب پنج ترم، هر ترم شامل 10 جلسه دوساعته با دوربین حرفه‌ای و به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد. به دلیل کارگاهی بودن کلاس‌ها امکان پذیرش هنرجویان محدود است و به همین دلیل اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

دوره آموزش عکاسی با تدریس استاد مجید ناگهی از 12 شهریورماه آغاز و به مدت 10 جلسه روزهای چهارشنبه از ساعت 17 الی 19 برگزار خواهد شد.

 

دوره «مقدماتی – 1» به «مبانی آموزش عکاسی با دوربین حرفه‌ای» اختصاص دارد. هنرجویان در این دوره با مباحثی ازجمله آشنایی اولیه با دوربین عکاسی و عملکرد آن، آشنایی با لنزها و فیلترها، آشنایی با مباحث کادربندی و عناصر بصری و نیز آشنایی با تعادل سفیدی و رنگ در عکاسی آشنا خواهند شد.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و یا تماس با شماره 91009596-021 داخلی 3 و 09909718663 اقدام به ثبت‌نام نمایند.