به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، «حجت‌الاسلام سید مجید نبوی» مدیر مرکز رایانه‌ای «قائمیه» اصفهان صبح امروز در محل موسسه زیتون حضور یافت و در نشستی با مدیرعامل موسسه ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت کتابخانه تخصصی دیجیتالی امام حسین (علیه‌السلام) در خصوص بسترسازی جهت همکاری مشترک دو مرکز بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

 

در این دیدار که در آستانه رونمایی از کتابخانه تخصصی دیجیتالی امام حسین (علیه‌السلام) صورت گرفت، «سید علی باروتیان» توضیحاتی از سیر فعالیت‌های این کتابخانه به عنوان نخستین کتابخانه تخصصی دیجیتالی حول محور سیدالشهدا (علیه‌السلام) ارائه و بر نقش همکاری علمی و هم‌اندیشی با اندیشمندان و مراجع علمی جهت تقویت بنیه محتوایی این کتابخانه و تلاش برای معرفی هرچه بیشتر آن تاکید کرد.

 

 

مرکز رایانه‌ای قائمیه اصفهان، نهادی مردمی و غیردولتی است که از سال 1385 با هدف بسط فرهنگ شیعه، گسترش فرهنگ مطالعه و غنی کردن اوقات فراغت علاقه‌مندان به نرم‌افزارهای علوم اسلامی آغاز به کار نموده است. تولید نرم‌افزارهای تحقیقاتی و کتابخانه‌ای، همکاری علمی با مراکز حقیقی و حقوقی و راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی از جمله فعالیت‌های این مرکز است.