به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در این نشست که با هدف بررسی راهکارهای هم‌افزایی و تقویت محتوایی ویکی‌های اسلامی برگزار شد، موسسه زیتون به عنوان یکی از موسسات مردم‌نهاد مستقل که پروژه دانشنامه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) «ویکی حسین» را در دست انجام دارد، حضور داشت.

 

مدیران ویکی شیعه، ویکی فقه، ویکی حج و تنی چند از مدیران و نمایندگان دانشنامه‌های اسلامی و شیعی از دیگر حاضران در این نشست بودند که ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته تاکنون، پیرامون نیازها و ضرورت‌های ویکی‌های اسلامی بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

بررسی طرح‌های ارائه شده در خصوص بهبود و ارتقا کمی و کیفی تبادل اطلاعات و همچنین ایجاد سامانه‌‌های مشترک بین ویکی‌های اسلامی از دیگر مباحث مطرح شده در سومین نشست هم‌اندیشی مدیران ویکی‌های اسلامی بود.

 

لازم به ذکر است دانشنامه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) از پروژه‌های شاخص موسسه زیتون است که از اردیبهشت سال 1395 فعالیت رسمی خود را با محوریت گردآوری مدخل‌های مرتبط با موضوع امام حسین (علیه‌السلام) آغاز کرد و در تلاش است با افزایش این مداخل به زبان‌ها و محتوای بیشتر به مهم‌ترین منبع اینترنتی برای عموم علاقه‌مندان در این عرصه تبدیل شود.

 

در ادامه تصاویری از این نشست را ببینید...