به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، جلسه ماهانه پرسنل موسسه زیتون ویژه آبان ماه، عصر روز دوشنبه با حضور مدیران و کارکنان برگزار شد.

مدیریت موسسه با اهتمام به ارتقا سلامت روان و تاثیر آن در بهبود زندگی فردی و اجتماعی کارکنان موسسه، بر آن شدند با دعوت از دکتر «حمیدرضا مقصودی» مشاور روانشناسی و دکترای مطالعات تشیع، موضوع سلامت روان و راه‌های رسیدن به این مهم را به عنوان بخشی از مباحث جلسه ماهانه کارکنان موسسه زیتون طرح نمایند.

دکتر مقصودی دکترای مطالعات اسلامی و تحصیل‌کرده رشته شیعه پژوهی از دانشگاه «اگزتر» انگلستان، کارشناس ارشد روش تدریس “LTHE” است. وی علاوه بر تحصیل در حوزه روانشناسی و بهره بردن از مطالعات فراوان در این حوزه، دوره‌های مختلف تسهیلگری را نیز پشت سر گذاشته و اکنون چند سالی است به عنوان تسهیلگر و روان‌درمانگر فعالیت می‌کند و البته مسئولیت تدریس دوره آموزشی «گفتگوی دینی در دنیای معاصر» از کلاس‌های جذاب و پرطرفدار آکادمی زیتون را نیز بر عهده دارد.

وی در نخستین حضور خود در جلسات ماهانه کارکنان موسسه، با پرداختن به مباحثی از جمله صلح درون، اهمیت تعادل شخصیت و تاثیر آن در رشد انسان و جایگاه عقل و احساس در آموزه‌های دین مبین اسلام، سرفصل‌هایی از موضوع گسترده سلامت روان را ارائه کرد.

لازم به ذکر است جلسات ماهانه موسسه زیتون با هدف طرح مسائل داخلی موسسه، شنیده شدن نظرات پرسنل و همگرایی بیشتر بین مدیران و کارکنان، هفته ابتدایی هر ماه برگزار می‌شود و به فراخور زمان، در برخی جلسات، همراهان موسسه نیز به عنوان مهمان ویژه حضور می‌یابند.

در ادامه تصاویری از این جلسه را مشاهده نمایید: