به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، آکادمی زیتون در سه‌ماهه زمستان با برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد و متنوع پذیرای هنرجویان و علاقه‌مندان به فراگیری هنر و تجربه است.

با توجه به ادامه وضعیت همه‌گیری بیماری کرونا، مدیران موسسه و مسئولان آکادمی زیتون جهت افزایش ضریب امنیت محل برگزاری کلاس‌ها و حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، اقدام به کاهش ظرفیت کلاس‌های حضوری و در کنار آن برگزاری دوره‌های آنلاین نموده‌اند.

خبر خوش برای علاقه‌مندان به دوره‌های تسهیلگری

از جمله دوره‌هایی که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده؛ دوره آموزش تسهیلگری با تدریس «دکتر حمیدرضا مقصودی» است. این کلاس‌ها که پیش از این به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شد، بواسطه شرایط آب و هوایی فصل زمستان و نیز لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با گسترش بیماری کرونا به طور موقت تعطیل شد.

در حال حاضر کلاس‌های حضوری تسهیلگری با ظرفیت کمتر به صورت حضوری در حال برگزاری است اما برای احترام به درخواست مخاطبان و تعداد بالای متقاضیان شرکت در این دوره، مسئولان آکادمی در حال بررسی و نگارش طرح درس برگزاری آنلاین این دوره هستند که بزودی اجرایی خواهد شد.

البته اولویت پذیرش با افرادی است که ساکن تهران نیستند و به کلاس‌ها دسترسی ندارند.

فراگیری هنر و مهارت با رعایت بهداشت و سلامت

آکادمی زیتون با برنامه‌های داغ و جذاب به استقبال فصل سرد زمستان رفته و در کنار توجه ویژه به حفظ سلامت و رعایت اصول بهداشتی، کلاس‌های متنوع و مختلفی برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

برای آن دسته افرادی که در کنار مطالعه کتاب، گاهی اوقات فکر نویسنده شدن به ذهن‌شان خطور می‌کند و ساعت‌ها درگیر این پرسش هستند که چطور نویسنده شویم؟ کلاس «نویسندگی» با تدریس چهره دوست‌داشتنی ادبیات آیینی یعنی استاد «سید علی شجاعی» پیشنهاد جالب توجه است.

دوره چهارم این کلاس‌ها آغاز شده و بنا به درخواست مکرر مخاطبان علاوه بر کلاس‌های حضوری که روزهای شنبه از ساعت 17 تا 19 عصر پذیرای هنرجویان است، همزمان به صورت آنلاین، برای علاقه‌مندان به قلم و کتاب هم برگزار می‌شود.

در کلاس استاد شجاعی با مکاتب ادبی، ابزار داستان کوتاه و داستان‌نویسی از ایده تا طرح آشنا خواهید شد.

پیش به سوی پولدار شدن

در شرایط فعلی که بازار تجارت الکترونیک یا همان خرید و فروش‌های اینترنتی داغ داغ شده است، شرط اصلی برای موفقیت در این عرصه و عقب نماندن از رقیبان، معرفی خوب و البته هنرمندانه محصول و یا خدمات است.

در آکادمی زیتون و با حضور و تدریس آقایان «علی بیات» و «صابر صفائیان» از چهره‌های کار بلد و شناخته شده، شاهد برگزاری دوره آموزشی «تیزر و تبلیغات» هستیم. بخشی از این کلاس‌ها شامل نرم افزار و پریمیر به صورت آنلاین برگزار و ادامه مباحث به صورت حضوری به هنرجویان ارائه شده است.

دیگه چه خبر!!!!!!!

سومین دوره آموزش «فن بیان» تحت نظر استاد «فرزین نیک اندیش» از کلاس‌های حضوری موسسه زیتون است که قرار است هنرجویان در این کلاس با مباحثی از جمله: آشنایی با تارهای صوتی، تمرین نفس‌گیری، تنفس و ماساژ مخصوص صورت، صداسازی و اغراق آمیز خوانی و ... آشنا شوند.

فرصت عالی برای زوج های جوان

یکی از دغدغه‌های شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی آکادمی زیتون به خصوص زوج‌های جوان؛ امکان حضور به همراه خانواده است. آکادمی زیتون با فراهم ساختن یک فرصت عالی، قصد دارد دوره‌هایی زیر نظر استاد مقصودی ویژه زوج‌های جوان برگزار کند و البته در کنار آن با برگزاری کلاس‌هایی، پذیرای فرزندان نیز باشند.

یک عکس، یک دنیا انرژی

دغدغه مدیران آکادمی زیتون؛ فراهم کردن فرصت‌های آموزشی سازنده با بهره‌گیری از اساتید متبحر و متخصص است. بر همین اساس چند وقتی است استاد «مجید ناگهی» از اساتید باسابقه و مطرح در عرصه هنر عکاسی مهمان موسسه زیتون شده و تدریس کلاس عکاسی را بر عهده گرفته است.

بعد از طی دوره مقدماتی، در حال حاضر ترم دوم این کلاس‌ها آغاز شده و با برنامه ارائه شده، هنرجویان پس از گذراندن پنج ترم و تسلط به مهارت عکاسی، لذت ثبت لحظات شیرین و به یادماندنی را هنرمندانه و با دوربین حرفه‌ای تجربه خواهند کرد.

بیاموزیم و به روز باشیم

کرونا با همه دردسرهایش اما مزیتی هم داشت و آن هم استفاده کاربردی‌تر از فضای مجازی است. دنیایی که شاید تا پیش از این بیشتر جنبه سرگرمی داشت و حالا آمدن این ویروس موجب شد تهدید موجود تبدیل به فرصت شود.

آکادمی زیتون هم با هدف ارتقا دانش رسانه‌ای و استفاده هدف‌دار و کاربردی قصد دارد در آینده نزدیک دوره آموزشی استفاده از فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی را برگزار کند.

روزهای خوش پساکرونا در موسسه زیتون

نکته‌ای که جالب توجه است این‌که دست‌اندرکاران آکادمی زیتون برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام پس از بیماری کرونا تدارک دیده‌اند؛ برای همه کسانی که این ایام را به صورت غیر حضوری در کلاس‌ها شرکت کردند و البته همه عزیزانی که علاقه‌مند به بازدید از فضای دوست داشتنی موسسه زیتون هستند.

آکادمی زیتون با راه‌اندازی وب‌سایت و فعال نمودن صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی به مخاطبان خود در گوشه و کنار ایران عزیزمان و حتی دورتر از این مرز و بوم اطلاع‌رسانی می‌کند.

تمامی علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com، صفحه اینستاگرام به نشانی @zeitoonacademy همراه خدمت‌گزاران خود در موسسه زیتون باشند و لحظه به لحظه در جریان رویدادها قرار بگیرند.