به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کتاب «امید در آستانگی» به قلم «محمد نصراوی» دانش‌آموخته دانشگاه «رویال هالووی» لندن چند روزی است وارد دنیای کتاب شده است.

این کتاب از آن جهت در خور اهمیت است که نخستین اثر مطالعاتی دانشگاهی با محوریت آیین زیارت در ادیان توحیدی اسلام و مسیحیت است.

نویسنده در این اثر نگاهی متفاوت به آئین زیارت و جذابیت‌های معنوی آن در میان پیروان ادیان توحیدی داشته و تلاش کرده است مفهومی نو در باب هویت زیارت را ابداع و به خواننده ارائه کند.

انتشار کتاب امید در آستانگی که با حمایت موسسه زیتون و همت انتشارات «نگاه معاصر» صورت گرفت، مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفت و بر روی خروجی خبرگزاری‌های رسمی ازجمله فارس، ایکنا، مهر، خبرگزاری رسا، خبرگزاری کتاب ایران و دیگر سایت‌های خبری همچون همشهری آنلاین، فرهنگ امروز، دین آنلاین، شیعه نیوز، خیبر نیوز و ... قرار گرفت.

علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با این کتاب و موضوعات مطرح شده در آن می‌توانند علاوه بر سایت رسمی موسسه زیتون، این خبر را در لینک‌های زیر دنبال و مشاهده کنند.

چاپ نخست کتاب امید در آستانگی با قیمت 270,000 ریال منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و مطالعه این کتاب با شماره تلفن 91009596 ‌داخلی 213 تماس حاصل نمایند.