به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در پی افزایش موج جدید بیماری کرونا و همچنین انجام برخی تغییرات در فضای داخلی موسسه زیتون، این روزها واحدهای مختلف موسسه به شکل جدید در بستر فضای مجازی فعالیت خود را دنبال می‌کنند.

چندی قبل و با توجه به اختلالات ایجاد شده در سیستم ارتباط اینترنتی و برق، پروسه فعالیت دورکاری پرسنل به صورت آزمایشی کلید خورد.

اکنون با گذشت قریب به یک ماه از این تغییر شیوه کاری و دریافت بازخورد مطلوب و رضایت‌مندانه از پرسنل، اکثر پروژه‌های موسسه زیتون اعم از دانشنامه تخصصی امام حسین (ع) «ویکی حسین»، واحد بین‌الملل، وب‌سایت‌های “SHIATENT”، «کرب و بلا» و همچنین کتابخانه تخصصی امام حسین (ع) به صورت مجازی و بدون وقفه در حال پیگیری است.

البته با صلاحدید مدیران موسسه و در راستای حفظ نظم کاری موجود و ارتقا به وضعیت مطلوب، جلسات آنلاین هفتگی به صورت مستمر زیر نظر مدیریت موسسه برگزار می‌شود. همچنین در طول هفته تمامی پرسنل و اعضا فعال در واحدهای مختلف جهت هماهنگی و تعامل کاری با مدیران واحدها در موسسه حاضر خواهند بود.

برگزاری جلسات مسئولین پروژه‌ها، نشست‌های گفتگومحور از جمله نشست معرفی فعالیت‌های موسسه زیتون، نشست «کرونا و برپایی هیئت در محرم» از دیگر جلساتی است که به صورت آنلاین و با مشارکت اعضا برگزار شده است.

لازم به ذکر است برخی برنامه‌ها از جمله کلاس‌های واحد آکادمی زیتون با توجه به فضای مناسب و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی با اقبال خود هنرجویان به شکل حضوری برگزار می‌شود.

مجموعه مدیران و پرسنل موسسه زیتون در تلاش هستند با وجود مشکلات و شرایط خاصی که بر اوضاع سلامت جامعه حاکم شده است، به بهترین نحو از امکان فضای مجازی برای تداوم مسیر رو به رشد پروژه‌ها استفاده نمایند.