به گزارش روابط عمومی زیتون، دوره ویژه پاییز آکادمی زیتون با مجموعه‌ای از کلاس‌های جذاب بزودی آغاز خواهد شد.

این کلاس‌ها با عناوین مختلف، حضور اساتید شاخص و برجسته و البته بهره‌گیری از امکان آموزش آنلاین، فرصت کم‌نظیری را برای همه هنرجویان با گروه‌های سنی مختلف در سراسر کشور فراهم آورده است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در فصل پاییز، کلاس «تایپوگرافی» با تدریس استاد «محمد محمدی»، آموزش «خط معلی» زیر نظر استاد هنرمند «محمدمهدی بحرینی»، کلاس «قصه گویی» با حضور چهره دوست داشتنی ادبیات ایران استاد «مصطفی رحماندوست» و همچنین دوره پرطرفدار «نویسندگی و رمان آئینی» با تدریس «سید علی شجاعی» در قالب مدرسه هنر و ادبیات پذیرای همه هنرمندان و قلم به دستان جوان است.

همچنین قرار است در قالب مدرسه رسانه با حضور استاد «فرزین نیک اندیش» کلاس «فن بیان»، دوره آموزشی «فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته» با تدریس استاد «ساسان پناهی» و آموزش پادکست به دو شکل حضوری و آنلاین زیر نظر استاد «ولی الله اشرفی» برگزار شود.

آکادمی زیتون از پدر و مادرهای همراه موسسه هم غافل نبوده و دوره‌های کاربردی از جمله «کودک توانا»، «کودک اندیشمند» و «تیله‌های ذهن کودک» را با حضور سرکار خانم «نرگس اصفهانی» در نظر گرفته است.

کارگاه «موبایلگرافی» با حضور «علی بیات»، «کارگاه کسب درآمد از اینستاگرام» با تدریس «ابوالفضل گویا» و کارگاه پر طرفدار «عشقِ سالم در منِ سالم» با حضور دکتر «حمیدرضا مقصودی» عناوین کارگاه‌هایی است که در دوره پاییز میزبان علاقه‌مندان به فراگیری مهارت‌های حضور موثر دنیای مجازی خواهد بود.

نکته قابل توجه اینکه با تلاش کارشناسان آکادمی این امکان فراهم شده است تا علاقه‌مندان قبل از شروع کلاس‌ها اقدام به پیش ثبت‌نام و رزرو دوره‌ها کنند و از این فرصت جا نمانند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند به وب‌سایت اختصاصی آکادمی زیتون به نشانی zeitoonacademy.comwww. و همچنین صفحه اینستاگرام آکادمی به نشانی @zeitoonacademy مراجعه و نام خود را در فهرست شرکت‌کنندگان این دوره‌ها ثبت کند.