به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، صفحه اینستاگرام مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) با نشانی imamhussain_lovers@ به عنوان صفحه اختصاصی تولید و انتشار محتوای دینی و مذهبی با محوریت امام سوم شیعیان از هشت سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

به تازگی شمار دنبال‌کنندگان این صفحه مجازی به تعداد k150000افزایش یافته و با توجه به انبوه صفحات مجازی پر زرق و برق و تبلغات منفی علیه صفحات دینی، این آمار از دنبال‌کننده در نوع خود قابل تحسین است.

یکی از عواملی که در جذب کاربران تاثیر چشمگیری داشته است؛ پخش زنده از عتبات مقدسه بویژه حرم مطهر سیدالشهدا (علیه‌السلام) و حضرت اباالفضل (علیه‌السلام) است که به صورت مستمر هر شب جمعه و همچنین در ایام ویژه مناسبتی از جمله ماه محرم و صفر مخاطبان و کاربران زیادی را با خود همراه کرده است.

معرفی مداحان و مرثیه‌سرایان پیشکسوت اهل‌بیت (علیه‌السلام)، پخش قطعات صوتی از مداحی‌های قدیمی، تولید بیش از 2000 عکس نوشته‌ با مضامین مناسبتی و ... از جمله محتوایی است که صفحه دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) در طول هشت سال فعالیت خود منتشر و به مخاطبان ارائه کرده است.

برای همراهی با این صفحه می‌توانید به نشانی imamhussain_lovers@ را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید و به جمع مخاطبان این حسینیه مجازی بپیوندید.