به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، مراسم جشن یک‌سالگی دوره نویسندگی با حضور «سید علی شجاعی» استاد توانا و چهره محبوب کلاس نویسندگی، عصر یکشنبه 23 آبان ماه همزمان با ولادت امام حسن عسگری (علیه‌اللسلام) برگزار خواهد شد.

این مراسم به مناسبت یک‌ساله شدن دوره‌های نویسندگی و به بهانه فارغ‌التحصیلی هنرجویان فعال گروه اول و دوم این دوره و انتشار ثمره تلاش این هنرجویان در قالب سه مجموعه داستانی «به وقت رهایی»، «تنها همین کلمات» و «به عطر سبز زیتون» برپا شده است.

دوره نویسندگی از مجموعه دوره‌های آموزشی آکادمی زیتون است که خوشبختانه با استقبال زیادی مواجه شده و آکادمی زیتون مفتخر به میزبانی بیش از 200 دانش‌پذیر از ابتدای دوره تا کنون بوده است.

به دلیل اهتمام مسئولان اجرایی نسبت به سلامت مهمانان و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم در فضای باز موسسه برگزار خواهد شد. البته هنرجویانی که از دیگر شهرها و نیز خارج از کشور در این دوره شرکت کرده بودند و سایر هنرجویانی که به هر دلیل امکان حضور در مراسم را ندارند، به صورت همزمان و از طریق صفحه مجازی آکادمی زیتون همراه دوستان خود در این جشن هستند.

مراسم جشن یک‌سالگی دوره نویسندگی با حضور هنرجویان دوره نویسندگی، استاد شجاعی و عوامل اجرایی آکادمی زیتون یکشنبه 23 آبان ماه از ساعت 17 الی 19 در محوطه باز موسسه زیتون برگزار خواهد شد.