به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، «پروپوزال نویسی برای فرصت‌های بین‌المللی علوم انسانی» عنوان کارگاه یک‌روزه‌ای است که به همت آکادمی زیتون و همکاری مشترک آکادمی «طومار اندیشه» روز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

مخاطبان این کارگاه آن دسته از دانشجویان و پژوهشگرانی هستند که برای نوشتن پروپوزال‌های قوی، موثر و روشن برای ارائه به مراکز علمی داخلی با مشکل مواجه هستند.

این در حالی است که هم‌وطنان و به‌ویژه دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل و استفاده از فرصت تعامل آکادمیک بین‌المللی در رشته‌های علوم انسانی را دارند، با توجه به حساسیت‌ها و استانداردهای فضای بین‌المللی، در این زمینه دچار چالش جدی‌تر هستند و علاوه بر ضعف بنیه مالی، متاسفانه به دلیل عدم توانایی ارائه یک بسته درخواست ادامه تحصیل قوی، از چنین فرصت‌هایی محروم می‌شوند.

آکادمی زیتون با اهتمام جدی جهت رفع این نقیصه، با دعوت از دکتر «سید محمدهادی گرامی» مدیر موسسه «طومار اندیشه» و هیئت ‌علمی «پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی»، کارگاه یک‌روزه پروپوزال نویسی برای فرصت‌های بین‌المللی علوم انسانی را برگزار خواهد کرد.

«اهمیت پروپوزال در بسته درخواست»، «انتخاب موضوع پروپوزال»، «بهینه‌سازی موضوع پروپوزال»، «عناصر اصلی پروپوزال»، «گونه شناسی بوم‌شناختی پروپوزال‌ها»، «گونه شناسی فرصت شناختی پروپوزال‌ها»، «گام‌های اجرایی نگارش پروپوزال» و «تمرین عملی برای نگارش پروپوزال» از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه است.

کارگاه روز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه، از ساعت 14 تا 18 در قالب دو جلسه دوساعته برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری و هم‌زمان آنلاین در این کارگاه شرکت کنند.

وب‌سایت آکادمی زیتون به نشانی Www.zeitoonacademy.com و همچنین صفحه اینستاگرام zeitoonacademy@ راه ارتباطی همه مخاطبانی است که قصد شرکت در این کارگاه را دارند. ذکر این نکته هم ضروری است که با توجه به محدودیت ظرفیت حضوری، اولویت پذیرش با عزیزانی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام نمایند.