روابط عمومی موسسه زیتون: اهمیت نقش بازی در پرورش قوای جسمی و ذهنی کودکان امری ثابت شده است و بر همین اساس، بازی‌درمانی به عنوان ابزاری جهت حل مشکلات جسمی و روحی کودکان، تقویت اراده و اعتماد به نفس، افزایش خلاقیت و ... به شدت مورد تاکید علم روانشناسی است.

موسسه زیتون چند وقتی است در فضایی شاد و مفرح و با استفاده از مربیان حرفه‌ای حوزه کودک، اقدام به راه‌اندازی اتاق بازی «تیله» نموده است.

مدیریت اتاق بازی بر عهده «نرگس اصفهانی» مشاور، بازی درمانگر و از اساتید فعال موسسه زیتون است که با همکاری سایر مربیان، ترفندهای جالبی برای بهینه‌سازی حضور کودکان در این اتاق اندیشیده‌اند.

امکان انجام بازی‌های آزاد و متنوع برای کودکان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی بر پایه بازی، استخر توپ و ... از جمله امکاناتی است که در این اتاق در اختیار کودکان قرار داده شده و لحظات شادی را برای آنها فراهم ساخته است.

البته از مزیت‌های این اتاق؛ تسهیل حضور مادران شاغل، والدینی که قصد شرکت در کلاس‌های آکادمی زیتون را دارند و خلاصه رفاه حال همه مادرانی است که قصد دارند فرزندان دلبند خود را برای چند ساعت در محیط امن، آرام و تحت نظر مربیان کاربلد و حرفه‌ای بسپارند.

اتاق بازی زیتون برای حضور کودکان 2 ساله به بالا طراحی شده و همه‌روزه به جز روزهای جمعه از ساعت 9 صبح الی 21 شب فعال است.

والدین گرامی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی استفاده از خدمات اتاق بازی زیتون از طریق صفحه اینستاگرام آکادمی زیتون به نشانی zeitoonacademy@ و یا شماره تماس 91009596-021 و ‌09909718663 اقدام کنند.