به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، دغدغه نقش‌آفرینی در حل مشکلات اجتماعی و رفع نیاز عموم نیازمندان در هر گوشه از جهان، بخشی از مسئولیت اجتماعی موسسه زیتون در راستای تحقق شعار یاری‌رساندن به امام حسین (علیه‌السلام) است.

این موسسه بر اساس این احساس مسئولیت، اقدام به راه‌اندازی پویش همگانی با عنوان «حال خوبت آرزومه» نموده و قرار است در یک حرکت جمعی، ابتدای هر ماه قمری نسبت به حل مشکل نیازمندان جامعه اقدام شود.

نخستین گام در این پویش همزمان با حلول ماه رجب و با همکاری موسسه خیریه «پناه» اتفاق افتاد که با توجه به همزمانی روز جهانی «آگاهی از سرطان»، از کاربران و مخاطبان صفحه «مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام)» خواسته شد جهت کمک به درمان بانوی مبتلا به بیماری سرطان، به اندازه هر سهم 12000 تومان در این طرح مشارکت نمایند.

خوشبختانه این دعوت عمومی با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه و بیش از 14 میلیون تومان جمع‌آوری شد که این مبلغ بیشتر از هزینه مورد نظر بود. بعد از اتمام زمان پویش، هدایای جمع‌آوری‌شده در اختیار دوستان موسسه پناه قرار گرفت تا صرف درمان بیمار نیازمند شود.

طبق برنامه‌ریزی بانیان این طرح، قرار است ابتدای هر ماه قمری، با همراهی و مشارکت جمعی مخاطبان و کاربران و البته متناسب با ایام پیش رو، این طرح با نیت خیرخواهانه انجام شود.

عموم خیران علاقه‌مند به شرکت در این پویش همگانی می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) با نشانی اینترنتی imamhussain_lovers@ از طرح‌های جدید موسسه زیتون مطلع شوند و در این حرکت جمعی انسان‌دوستانه مشارکت نمایند.