به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، یکی از زیرمجموعه‌های فعال موسسه زیتون؛ آکادمی زیتون است که در طول سال گذشته و پیش از آن دوره‌های مختلف و متعددی را با دعوت از اساتید شاخص و برجسته در قالب مدارس هنر و ادبیات، رسانه، پژوهش و مدیریت و مدرسه روانشناسی برگزار نموده است.

با آغاز سال جدید، دوره بهاره کلاس‌های آکادمی زیتون نیز قرار است از اواخر فروردین‌ماه به شکل رسمی کار خود را آغاز کند و با توجه به برنامه‌های متنوع می‌توان گفت این مجموعه با دستی پر سال 1401 را آغاز کرده است.

از جمله دوره هایی که بزودی پذیرای هنرجویان خواهد بود؛ سیزدهمین دوره مقدماتی کارگاه عملی خط معلی است که از 23 فروردین ماه با حضور و تدریس «محمدمهدی بحرینی» روزهای سه‌شنبه به مدت هشت جلسه برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی «نویسنده شویم» هم از دیگر دوره‌های پرطرفدار آکادمی است که در فصل بهار شاهد برگزاری هشتمین دوره آن با تدریس «سید علی شجاعی» خواهیم بود. این دوره قرار است از 30 اردیبهشت‌ماه به مدت 10 جلسه روزهای دوشنبه هر هفته میزبان دانش‌پذیران علاقه‌مند به نویسندگی و خلق آثار داستانی باشد.

در کنار این دوره و در قالب مدرسه هنر و ادبیات، چهارمین دوره تئوری و عملی «قصه‌گویی» زیر نظر قصه گوی دوست‌داشتنی «مصطفی رحماندوست» نیز از 21 اردیبهشت‌ماه، روزهای دوشنبه برگزار خواهد شد.

اما مدرسه رسانه نیز با برگزاری دو دوره حضوری و آنلاین فصلی پر سروصدا را پیش رو دارد؛ پنجمین دوره آنلاین آموزش ساخت پادکست زیر نظر «ولی‌الله اشرفی» ازجمله برنامه‌های این مدرسه است که 20 اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز می‌کند و روزهای سه‌شنبه از ساعت 18 الی 20 از طریق امواج فضای مجازی صدای خود را به گوش دانش‌پذیران علاقه‌مند خواهد رساند.

مدرسه رسانه دوره‌های سه‌شنبه نیز دوره عملی ساخت پادکست را ویژه دانش‌پذیران حضوری برگزار خواهد کرد که نخستین جلسه این دوره 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 الی 17 آغاز خواهد شد.

کلاس‌های عکاسی با حضور «مجید ناگهی» چهره شناخته‌شده دنیای عکس و هنر نیز از دیگر برنامه‌های آکادمی زیتون است که در قالب مدرسه هنر از تمام علاقه‌مندان به عکاسی دعوت به حضور و ثبت‌نام نموده است.

دهمین دوره عکاسی مقدماتی 1، پنجمین دوره عکاسی مقدماتی 2، دومین کارگاه نگاه عکاسانه و کارگاه ترکیب‌بندی در عکاسی عناوین دوره‌هایی هستند که قرار است فصل بهار 1401 را برای دانش‌پذیران و هنردوستان ثبت نمایند.

آکادمی زیتون از دغدغه علاقه‌مندان به فراگیری ویرایش حرفه‌ای عکس هم غافل نبوده و در فصل بهار چعارمین دوره مقدماتی و سومین دوره تخصصی فتوشاپ را با حضور «ساسان پناهی» برگزار خواهد کرد. این دوره‌ها از روز یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و به مدت هشت جلسه ادامه خواهد داشت.

یک خبر خوش برای دوستداران کلاس‌های جذاب استاد «محمد محمدی» هم اینکه دوره «جمله نویسی مینیمال ثلث» از 21 فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان به یادگیری این هنر زیبا و چشم‌نواز می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

یکی از کارگاه‌هایی که طرفداران خاص خود را داشته و با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده ؛ کارگاه موبایل گرافی با تدریس «علی بیات» است. آکادمی 23 اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان به فراگیری این هنر جذاب خواهد بود.

همچنین کارگاه «صفر تا صد اینستاگرام» هم برای علاقه‌مندان به یادگیری مهارت فعالیت در دنیای پرهیجان اینستاگرام طراحی و اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در کنار دوره‌های عملی و پرتکاپوی آکادمی زیتون، بهار امسال قرار است علاقه‌مندان به شنیدن پادکست‌های خاطره‌انگیز دوباره در کنار «یاسین حجازی» و در فضایی آرام دوره نیوفولدر را برگزار کنند. ضمن اینکه کلاس بیهقی خوانی نیز با حضور این چهره ادبی کشورمان ادامه خواهد داشت.

همچنین در فصل بهار مدرسه روانشناسی تحت نظر «نرگس اصفهانی» مشاور و بازی درمانگر کودکان کارگاه‌های جذابی از جمله کارگاه «کودک توانا»، کارگاه «کودک خوش‌بیان من»، کارگاه «کودک شجاع من» و کارگاه «تیله‌های ذهن کودک» برای کودکان 4 تا 6 ساله و کودکان پیش از دبستان برنامه‌ریزی نموده است و تلاش دارد ساعاتی مفید همراه با شادی و خلاقیت را برای فرزندان و کودکان فراهم نماید.


یکی از امتیازات جالب‌توجهی که مجریان آکادمی زیتون به هنرجویان و دانش‌پذیران اختصاص داده‌اند، استفاده از تخفیف 10 درصدی برای اکثر دوره‌های آموزشی و همچنین پرداخت قسطی شهریه دوره‌ها است که در کنار امکان پیش ثبت‌نام و رزرو دوره‌ها فرصت مناسب و ایده‌آل را برای تمامی علاقه‌مندان به فراگیری دانش و هنر فراهم نموده است.

ضمن اینکه آکادمی زیتون برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های مختلف به شرط حضور در 80 درصد جلسات برگزار شده در طول دوره، تاییدیه استاد دوره از فعالیت دانش‌پذیر در طول دوره و تسویه کامل شهریه دوره (پرداخت به موقع اقساط در صورت پرداخت قسطی) گواهینامه معتبر و قابل ارائه به مراکز صادر خواهد کرد.

دانشجویان، هنردوستان، مادران و عموم علاقه‌مندان به شرکت در برنامه‌های آکادمی زیتون می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین پیش ثبت‌نام دوره‌ها و بهره‌مندی از فضای آموزشی موسسه زیتون می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت آکادمی به نشانی www. zeitoonacademy.com به صفحه واحد آموزش موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی اینترنتی ZeitoonAcademy@ مراجعه و یا با شماره 91009596-021 و شماره همراه 09909718663‌ تماس حاصل نمایند.