به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در ادامه اجرای طرح‌های انسان‌دوستانه و حمایت از نیازمندان به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی موسسه زیتون، این بار و همزمان با 18 اردیبهشت‌ماه؛ روز «بیماری‌های خاص»، پویش «همدلی» با هدف کمک به تامین هزینه شش ماه درمان یک بیمار پیوند کبد، راه‌اندازی شده است.

در این پویش مردمی که با آغاز ماه شوال اجرا شده است، مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌‎السلام) موسسه زیتون با همکاری موسسه خیریه «پناه»؛ فعال در شناسایی و حمایت از بیماران نیازمند، قصد دارد هزینه شش ماه درمان این هموطن نیازمند را که میزان 30 میلیون تومان است، از محل صدقات اول ماه، خیرات و نذورات تقبل نماید.

سهم هر فرد برای مشارکت در طرح همدلی 30 هزارتومان در نظر گرفته شده که تاکنون حدود هفت میلیون تومان جمع‌آوری شده است و انتظار می‌رود باتوجه به مشارکت و استقبال مخاطبان وعموم خیران در مدت زمان باقی‌مانده تا اتمام این طرح، مبلغ مورد نظر تامین گردد.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) به نشانی imamhussain_lovers@ ضمن اطلاع از جزئیات این طرح، کمک‌های خود را به شماره‌ حساب 3-810013504617-372 و یا شماره کارت 4084-0006-2970-5022 به نام موسسه «آوای سبز زیتون» واریز و در این حرکت جمعی انسان‌دوستانه مشارکت نمایند.