به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کارگاه ویژه «بیهقی‌ خوانی» و «نیوفولدر» شنبه هفتم خردادماه با حضور «یاسین حجازی» به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون از آبان ماه سال گذشته اقدام به برگزاری کارگاه «بیهقی‌ خوانی» زیر نظر «یاسین حجازی» مولف و نمایشنامه‌نویس نام‌آشنای کشورمان نمود.

کارگاهی که با هدف بازخوانی «تاریخ بیهقی» به عنوان میراث کهن و البته زنده و ماندگار فارسی شکل گرفت و خوشبختانه از ابتدا تا کنون، استقبال خوب علاقه‌مندان و ادب‌دوستان را به همراه داشته است.

حضور یاسین حجازی با کارنامه‌ای درخشان از تالیف و تصحیح کتب تاریخی تا ساخت پادکست‌های آئینی در کنار هنرجویان، بر جذابیت این کارگاه افزود و همین امر مبنای طراحی و اجرای دوره «نیوفولدر» یا آموزش ساخت پادکست در آکادمی زیتون شد.

با وجود برگزاری پنج دوره مستمر بیهقی‌ خوانی و سه دوره آموزش ساخت پادکست، اما همچنان برای بسیاری از مخاطبان در خصوص چند و چون برگزاری این دوره‌ها، مباحث طرح شده، روش تدریس استاد و ... سوالات بسیاری مطرح است و آکادمی زیتون با هدف آشنایی بیشترعلاقه‌مندان و پاسخ به تمامی این سوالات، تصمیم به برگزاری دو کارگاه ویژه بیهقی‌ خوانی و نیوفولدر به شکلی متفاوت از شرایط معمول کلاس‌ها گرفته است.

حضور در این دو کارگاه کاملاً رایگان و بدون نیاز به پیش‌زمینه خاصی است و عموم افرادی که قصد آشنایی بیشتر با محتوای این دوره‌ها را دارند و یا علاقه‌مند به همنشینی با یاسین حجازی و خواندن متون ادبی هستند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آکادمی زیتون یا صفحه اینستاگرام آکادمی به نشانی zeitoonacademy@ اقدام به ثبت‌نام نمایند.

همچنین کارشناسان آکادمی از طریق پیام‌رسان واتساپ با شماره 09909718663 پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان به شرکت در این دو کارگاه هستند.

لازم به ذکر است کارگاه ویژه بیهقی‌خوانی عصر شنبه هفتم خردادماه از ساعت 15 الی 17 و کارگاه نیوفولدر از ساعت 17.30 الی 19.30 به میزبانی آکادمی زیتون برگزار خواهد شد.