به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، تور نیم‌روزه عکاسی طبیعت، پنج‌شنبه 19 خردادماه از ساعت 15.30 الی 19.30 به میزبانی آکادمی زیتون در محله «دارآباد»؛ واقع در شمال شرق تهران برگزار خواهد شد.

این تور تفریحی- آموزشی در راستای تکمیل فرآیند آموزشی هنرجویان و کمک به استفاده کاربردی از محتوای آموزشی این دوره‌ها زیر نظر «مجید ناگهی» مدرس دوره جامع عکاسی آکادمی زیتون برگزار می‌شود.

ناگهی از چهره‌های شناخته‌شده دنیای عکس است. وی علاوه بر سابقه چندین ساله فعالیت اجرایی از جمله معاونت فرهنگی خانه عکاسان ایران، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل خانه عکاسان ایران و نیزعضو هیئت ‌مدیره انجمن عکاسان ایران، تجربه تدریس در دانشگاه هنر اصفهان، تدریس در انجمن سینمای جوانان تهران و ... را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

مجید ناگهی از شهریورماه سال 1399 مسئولیت تدریس دوره جامع عکاسی آکادمی زیتون را بر عهده گرفته و خوشبختانه با استقبال خوب هنرجویان و علاقه‌مندان، تاکنون شاهد برگزاری ده دوره مقدماتی، همچنین چندین دوره نگاه عکاسانه و کارگاه ترکیب‌بندی بوده‌ایم.

برگزاری تورهای آموزشی عکاسی نیز به عنوان برنامه جانبی و با هدف تقویت مهارت عملی هنرجویان در نظر گرفته شده و بر همین اساس عصر پنج‌شنبه 19 خردادماه، دومین تور آموزشی طبیعت‌گردی در محله دارآباد تهران برگزار خواهد شد و هنرجویان با تکنیک‌های عکاسی برای ساختن یک قاب زیبا، تجربه ثبت نور و فرم در طبیعت و تمرین‌های فنی آشنا خواهند شد.

البته آکادمی زیتون در تورهای طبیعت‌گردی علاوه بر هنرجویان، از حضور عکاسان حرفه‌ای و نیز عموم علاقه‌مندان به عکاسی به‌ویژه عکاسی طبیعت استقبال می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این تور نیم‌روزه می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت آکادمی زیتون، به صفحه اختصاصی آکادمی در شبکه اینستاگرام به نشانی ZeitoonAcademy@ نیز مراجعه و اقدام به ثبت‌نام نمایید.