روابط عمومی موسسه زیتون: یکی از مهم‌ترین و فعال‌ترین پروژه‌های موسسه زیتون؛ صفحه رسمی مجمع دوستدران امام حسین (علیه‌السلام) با نام انحصاری ImamHussain_Lovers در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

صفحه‌ای که قریب به ده سال است فعالیت جدی خود را در این فضا آغاز نموده و طی این سال‌ها با انتشار مستمر پست‌های موقت، تولید و انتشار بیش از 3000 پست ثابت شامل محتواهای متنی و تصویری با محوریت معارف و زیارت امام حسین (علیه‌السلام) و جذب نزدیک به 200 هزار دنبال کننده، خوشبختانه موفق شده است در رقابت با صفحات متعدد مذهبی و غیرمذهبی و انبوه محتواها و شبهات دینی، گوی سبقت را از رقیبان خود برباید.

اما مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش فعالیت این صفحه؛ برقراری ارتباط زنده شبانگاهی با کربلای معلی و پخش زنده از صحن و سرای حسینی به‌ویژه در شب‌های جمعه و ایام زیارت مخصوصه آن حضرت است که دل‌های بسیاری را با خود همراه کرده و به نوعی قرار شبانه دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) است.

امکانی که نزدیک به دو ماه است با اختلال مواجه شده و متاسفانه با کارشکنی‌های شبکه‌های معاند و گروه‌های تکفیری با هدف حذف صفحات متعلق به مذهب حقه شیعه، صفحه مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) مسدود شده و امکان پخش زنده وجود ندارد و تنها به عنوان مهمان و با همراهی صفحات دیگر همچون صفحه صندوق قرض‌الحسنه زیارت و صفحه آکادمی زیتون تلاش می‌کند این ارتباط را همچنان زنده نگه دارد.

تلاش برای بازگشت این صفحه به وضعیت عادی خود و فعالیت گسترده‌تر در راستای ترویج معارف حسینی؛ مهم‌ترین دغدغه این روزهای کارشناسان مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) در موسسه زیتون است و همراهی مخاطبان و همراهان همیشگی این صفحه بدون شک ابزار مهمی در تحقق این دغدغه است.

همه مخاطبان و علاقه‌مندان با اختصاص تنها چند ثانیه از وقت خود و مراجعه به نشانی ImamHussain_Lovers@ و تایید، اشتراک‌گذاری و ذخیره پست‌های صفحه، می‌توانند نقشی بسزا در فعال شدن مجدد این زیارت از راه دور و نیز مشارکت سازنده‌ای در انتشار نام سیدالشهدا (علیه‌السلام) به جهانیان داشته باشند.