به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، با گذشت تنها دو دوره از برگزاری کارگاه «نیوفلدر»، بزودی شاهد انتشار متن‌های جدید این پادکست اثر هنرجویان جوان آکادمی زیتون خواهیم بود.

کارگاه نیوفلدر یکی از دوره‌های آکادمی زیتون است که از آبان ماه سال گذشته با حضور «یاسین حجازی» نویسنده و صاحب آثار ماندگار در ادبیات آئینی، به دو شکل حضوری و برخط آغاز شد.

فراگیری روش‌های خلق ایده و طرح برای نوشتن متن‌های پادکست، محور اصلی این کارگاه بوده و حالا با برگزاری دو دوره، خوشبختانه تلاش هنرجویان جوان و پر تلاش کارگاه نیوفلدر نتیجه داده است و بزودی متن‌های خروجی این کارگاه منتشر خواهد شد.

پیش از این نیز هنرجویان دوره «نویسنده شویم» با تدریس «سید علی شجاعی» نویسنده آئینی کشورمان، موفق به نگارش داستان‌های کوتاه آئینی و انتشار آن در قالب دو اثر قابل تحسین «به عطر سبز زیتون» و «به وقت رهایی» شده بودند.

تربیت نیروهای حرفه‌ای، دغدغه‌مند و آشنا با هنر و دانش روز جامعه، مهم‌ترین ماموریت مجریان آکادمی زیتون در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی است و یقیناً رسیدن به خروجی‌هایی از این دست، عزم و انگیزه ادامه کار را دوچندان خواهد کرد.

برای آشنایی با دوره‌های مختلف آکادمی زیتون، ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانید علاوه بر سایت آکادمی زیتون به نشانی wwwzeitoonacademy.com به صفحه اختصاصی آکادمی در شبکه اینستاگرام ZeitoonAcademy@ مراجعه نمایید.