حرف باید همراه با عمل باشد. این قاعده‌ای است که یقینا هر عقل سلیمی به آن اعتقاد دارد. نمونه این نکته در تطابق اظهار ارادت و عمل ما به عنوان محب امام حسین (علیه‌السلام)  بروز پیدا می‌کند. وقتی در زیارت عاشورا می‌‏گوییم: «پدر و مادرم به فدایت یا امام حسین(علیه‌السلام)» اگر واقعاً بیان اردات و در راه امام حسین(علیه‌السلام) بودن مدنظرمان است، باید به صورت عملی هم آن را نشان دهیم.  هر کسی می‌‌تواند از ظرفیت‏‌ها و پتانسیلی که در اختیار دارد، به صورت عملی، در راه امام بودن را نشان دهد.

 

یکی از توان مالی خود در این راه استفاده می‌کند، دیگری با قلم و زبان و قریحه خود برای اشاعه فرهنگ حسینی تلاش می‌کند. هر کسی به نحوی برای اثبات ارادت خود به ساحت مقدس اهل بیت(علیه‌السلام) تلاش می‌کند.

 

در واحد پژوهش موسسه زیتون هم گروهی از جوانان دغدغه‌مند تلاش ویژه‌ای برای راه‌اندازی دانشنامه تخصصی امام حسین(علیه‌السلام) آغار کرده‌ و در این مسیر برای راه‎اندازی بخش انگلیسی زبان آن، کمپین تشکیل داده‌اند.

 

این کمپین حالا حمایت مالی و معنوی همه دوستداران ترویج فرهنگ حسینی در جهان را می‌طلبد. علاوه بر این موارد، موفقیت این پروژه نیاز به معرفی گسترده و دعوت از همراهی همه علاقه‌مندان دارد. اگر گروه یا افرادی می‌شناسیم که تعامل با آنها به پیشبرد این پروژه کمک می‌کند چه بهتر که با ارتباط‌گیری با آن‏‌ها و توضیح عملکرد و هدف کمپین ویکی حسین، این حرکت را عمومی کنیم.

 

بی تردید همراهی با کمپینی که در راه امام حسین(علیه‌السلام) قدم برداشته، ممکن است نصیب هر کسی نشود. با همراه شدن در این کمپین، از برکات قدم زدن در راه حسین(علیه‌السلام) بهره‌مند شویم.