به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در ادامه طرح‌های همدلی که ابتدای هر ماه قمری با هدف گره‌گشایی از نیاز هموطنان نیازمند، توسط مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) اجرا می‌شود، این بار در آغاز ماه ذی‌الحجه و مقارن با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا (علیهاسلام)، از عموم بانیان خیر جهت مشارکت در طرح «سهمی از جهیزیه 30 نوعروس» دعوت شده است.

روزهای آغازین ماه ذی‌الحجه در تقویم کشورمان به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است. در این روزها مسئولین و نهادهای مختلف هریک به نوعی تلاش می‌کنند اقدامی در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان صورت دهند. موسسه زیتون نیز با اهتمام به شرایط اقتصادی موجود و با ابتکاری جالب‌توجه، تصمیم گرفته است با همراهی عموم کاربران فضای مجازی و یاری بانیان خیر، بخشی از جهیزیه 30 نوعروس را تامین و مسیر آغاز زندگی مشترک دختران و پسران جوان هموطن را هموارتر کند.

این طرح با همراهی موسسه خیریه «اباصالح المهدی علیه‌السلام» شهرری آغاز شده و سهم هر فرد برای مشارکت در طرح مبلغ 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

تاکنون و بعد از گذشت تنها 4 روز از آغاز طرح، با مشارکت 291 هموطن، مبلغ 107.335.000 ریال جمع‌آوری شده است و انتظار می‌رود با استقبال همیشگی همراهان این مجمع، مبلغ موردنیاز طی روزهای آینده تامین شود.

عموم خیران و علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش خداپسندانه می‌توانند مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های متنوع، گزارش طرح‌های پیشین این مجمع و سایر محتواهای صفحه اینستاگرام مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) را در نشانی IMAMHUSSAIN_LOVRES@ مشاهده نمایید.