به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در میان دوره‌های آموزشی متعددی که آکادمی زیتون مجری برگزاری آن است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی معمولاً با استقبال خوبی از سوی هنرجویان مواجه شده است.

آکادمی زیتون تابستان امسال هم با در نظر گرفتن نیازهای مخاطبان خود و البته دعوت از اساتید برجسته، قصد دارد کارگاه‌های تخصصی را با موضوعات متنوع برگزار نماید که ازجمله آنها می‌توان به برگزاری کارگاه یک‌روزه «گرافیک در شبکه‌های اجتماعی» و «طراحی گرافیک با موبایل» اشاره کرد.

این کارگاه‌ها به میزبانی مدرسه هنر و رسانه آکادمی زیتون و در راستای تربیت نیروی جوان خلاق و آگاه به دانش روز جامعه، با تدریس «ساسان پناهی» کارشناس ارشد ارتباط تصویری و مدرس دانشگاه، برای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه تدارک دیده شده است.

اهمیت سواد بصری در انتقال پیام، اهمیت قالب کار: پست، استوری و ...، ویژگی‌های یک پست: مد رنگی، رزولوشن و ...، محل قرارگیری عناصر بصری در کادر؛ کادر پویا و ساکن از مهم‌ترین عناوین و سرفصل‌های کارگاه تخصصی گرافیک در شبکه‌های اجتماعی است که قرار است جمعه هفتم مردادماه به مدت چهار ساعت از ساعت 10 الی 14 عصر در محل موسسه زیتون برگزار شود.

همچنین کارگاه تخصصی طراحی گرافیک با موبایل نیز با محوریت تخصصی ویرایش تصاویر با smartphone قرار است روز جمعه چهارم شهریورماه از ساعت 10 صبح الی 14 عصر میزبان همه طرفداران استفاده کاربردی از گوشی تلفن همراه باشد.

هنر قصه‌نویسی برای کودکان از زبان «مصطفی رحماندوست»

حضور «مصطفی رحماندوست» شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان در مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون فرصتی مغتنم برای همه علاقه‌مندان به حوزه ادبیات کودک و نوجوان است و مجریان آکادمی زیتون قصد دارند با برگزاری کارگاه «چگونه برای بچه‌ها داستان بنویسیم؟» از این فرصت نهایت بهره‌مندی را نصیب نویسندگان جوان و علاقه‌مندان به فراگیری تخصصی ادبیات داستانی گروه سنی کودک و نوجوان کنند.

کارگاه تابستانه نوشتن برای کودکان، از 24 مردادماه روزهای دوشنبه ساعت 18 الی 19.30 عصر برگزار خواهد شد.

پای عروسک‌های نمایشی هم به آکادمی زیتون باز شد

کودکان و والدینی که دغدغه تربیت صحیح فرزند خود را دارند، از دسته مخاطبانی هستند که جایگاه قابل توجهی در برنامه‌های آموزشی آکادمی زیتون دارند.

به ابتکار مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون در تابستان 1401 دو کارگاه جذاب و هیجان‌انگیز برای نخستین بار ویژه کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

کارگاه «نمایش خلاق» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به‌وسیله هنر نمایش و استفاده از عروسک‌های نمایشی ازجمله این کارگاه‌ها است که با طراحی «نرگس اصفهانی» مشاور و بازی درمانگر کودک و نوجوان، ویژه کودکان 7 تا 12 ساله در نظر گرفته شده و از 26 مردادماه به مدت شش جلسه، روزهای چهارشنبه ساعت 12.00 الی 13.30 ویژه کودکان 4 تا 7 سال و از ساعت 15.00 الی 16.30 میزبان کودکان 8 تا 12 ساله است.

کارگاه جذاب «کاغذ و تا» یا همان سرگرمی معروف اوریگامی هم دیگر کارگاهی است که برای نخستین بار ویژه کودکان 7 تا 12 ساله طراحی شده است.

این کارگاه قرار است از پنجم مردادماه به مدت هشت هفته، روزهای چهارشنبه از ساعت 15.30 الی 16.30 میزبان کودکان علاقه‌مند به هنر اوریگامی باشد.

وب‌سایت اختصاصی آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com صفحه اینستاگرام ZeitoonAcademy@ و شماره تماس 96 95 9100 021 داخلی 2 راه‌هایی است که برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است.