به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، عصر دیروز و با حضور اعضا هیئت مرکزی مراسم روضه موسسه زیتون، از خادمان افتخاری این مراسم قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم که همزمان با هفتمین روز شهادت حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) برگزار شد، پس از ارائه گزارشی از روند برگزاری مراسم، نظرات حاضران پیرامون مراسم روضه دهه اول ماه محرم، مورد بررسی قرار گرفت.

آسیب‌شناسی نحوه میزبانی از عزاداران، نقد محتوایی موضوعات طرح شده توسط سخنرانان، بررسی کمی و کیفی مراسم سوگواری و مرثیه‌سرایی، فضاسازی محل برگزاری مراسم، تدابیر اندیشیده شده جهت پخش زنده مراسم و ... از جمله مواردی بود که در این همنشینی مطرح شد.

پس از استماع نظرات خادمان و مسئولان هیئت مرکزی، راهکارهای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم در سال‌های آتی و نیز دیگر مناسبت‌های اسلامی در قالب بسته پیشنهادی، بررسی شد.

در پایان با اهدا هدیه متبرک حرم مطهر رضوی از خادمان و مشارکت‌کنندگان در برگزاری ویژه‌برنامه عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان قدردانی به عمل آمد.

یادآور می‌شود همزمان با دهه اول ماه محرم و برگزاری هفت شب محفل عزاداری، بیش از بیست نفر از خادمان افتخاری در قالب نیروهای خدمات، انتظامات، عکاس و تصویربردار، رسانه و روابط عمومی و نیروهای فنی میزبان و خدمتگزار عزاداران و سوگواران بودند.