به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، جلسه عمومی موسسه زیتون روز گذشته با حضور مدیران، کارشناسان و پرسنل موسسه برگزار شد.

در آغاز این نشست، مدیرعامل موسسه زیتون، توضیحاتی پیرامون رصد فعالیت‌های صورت گرفته در قالب واحدها و پروژه‌های مختلف موسسه، طی شش‌ماهه ابتدایی سال 1400 و نتایج این بررسی‌ها ارائه داد.

«سید علی باروتیان» فرآیند طی شده را در مجموع موفقیت‌آمیز دانست و اظهار داشت: تجربه چندین ساله و تلاش هدفمند واحدهای مختلف، بستر مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فعلی و شروع طرح‌های جدید در آینده‌ای نه‌چندان دور است.

وی افتتاح کتابخانه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) به عنوان یکی از جامع‌ترین و معتبرترین کتابخانه‌های تخصصی و همچنین انتشار مجله داخلی موسسه زیتون را از جمله برنامه‌های آتی موسسه دانست و خاطرنشان کرد: با استفاده از نیروهای باسابقه موسسه و البته به‌کارگیری نیروهای جوان و بااستعداد در واحدهای مختلف، شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش موسسه زیتون خواهیم بود.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه، نقطه نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خود در خصوص شرایط کنونی موسسه و بهبود کمی و کیفی کار ارائه دادند.

یادآور می‌شود جلسات داخلی موسسه زیتون در راستای تحلیل وضعیت موجود، ارائه گزارش از فعالیت بخش‌های مختلف موسسه، بررسی مشکلات احتمالی، رسیدن به راهکارهای موثر در پیشرفت کار و نیز ارائه دستورالعمل‌های موثر در تقویت کار پروژه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شود.