به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در راستای برگزاری دوره جامع عکاسی، آکادمی زیتون این بار قصد دارد کارگاه آموزشی «مجموعه عکس» را زیر نظر «مجید ناگهی» برگزار کند.

کارگاه مجموعه عکس از مجموعه دوره‌های آموزشی آکادمی است که در ادامه کارگاه عکاسی مستند طراحی و با هدف ارتقای مهارت عکاسان جوان در خلق مجموعه عکس‌های ماندگار و منطبق با استانداردهای هنری روز دنیا برگزار خواهد شد.

دوره جامع آموزش عکاسی از مجموعه کارگاه‌های پرطرفدار مدرسه هنر آکادمی زیتون است که شامل دو کارگاه مقدماتی با سرفصل‌هایی از جمله «آشنایی اولیه با دوربین عکاسی و عملکرد آن»، «آشنایی با لنزها و فیلترها»، «آشنایی با مبحث کادربندی و عناصر بصری»، «عکاسی عملی در فضای باز»، «آشنایی با شاخه‌های مهم عکاسی» و «آشنایی با تکنیک‌های عکاسی» اکنون در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره خود است.

هنرجویانی که علاقه‌مند به فراگیری عکاسی حرفه‌ای هستند می‌توانند ذیل عنوان کارگاه «ترکیب‌بندی در عکاسی» مباحث تخصصی ازجمله آشنایی با کادر و اصول ترکیب‌بندی، پلان بندی، منظر، ریتم، بافت و نیز مبحث رنگ در ترکیب‌بندی، اشباع رنگ، رنگ‌های سرد و گرم، سیاه و سفید و … را دنبال کنند.

دوره جامع آموزش عکاسی با برگزاری کارگاه « نگاه عکاسانه» و « عکاسی مستند» تکمیل شده و به عبارت دیگر امکان آموزش صفر تا صد اصول عکاسی حرفه‌ای را برای علاقه‌مندان این دوره فراهم خواهد ساخت.

تورهای تفریحی – مهارتی از دیگر برنامه های مدرسه هنر است که در خلال برگزاری کارگاه‌های تئوری و جهت تقویت مهارت حرفه‌ای عکاسان جوان و هنرجویان شرکت کننده در این دوره برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این کارگاه و نیز اطلاع از سایر دوره‌های آموزشی آکادمی زیتون می‌توانند به وب‌سایت اختصاصی آکادمی به نشانی www.zeitoonacademy.com مراجعه و یا با شماره تلفن 96 95 021-9100 داخلی 2 تماس حاصل نمایند.