به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، جلسه داخلی ویژه اعضا و کارکنان موسسه زیتون، عصر یکشنبه 22 آبان ماه برگزار شد.

بخش آغازین این جلسه به طرح مسائل، دیدگاه‌ها و مشکلات موجود در جریان کار پروژه‌های مختلف موسسه زیتون توسط کارشناسان مسئول و نیز کارکنان هر بخش اختصاص یافت.

در ادامه «سید علی باروتیان» که به عنوان مهمان برخط در جلسه حضور داشت، پس از شنیدن سخنان حاضران، به اوضاع چند ماه اخیر کشور اشاره کرد که موجب بروز برخی محدودیت‌ها و اختلالات در روند کار نهادها و موسسات مختلف شده است، بویژه مراکزی مانند موسسه زیتون که بخشی از فعالیت خود را در بستر فضای مجازی دنبال می‌کنند و طی ماه‌های اخیر متحمل خساراتی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این‌گونه مشکلات و بحران‌ها در کشور تازگی نداشته و سال‌های پیش از این نیز به شکل‌های مختلف، شاهد بروز بحران‌های اقتصادی و سیاسی و ... بوده‌ایم، تاکید کرد: در این‌گونه شرایط نمی‌توان و نباید دست از کار کشید. منفعل ماندن و دستخوش شرایط دلسردکننده شدن چاره کار نیست، بلکه باید مهارت حل مسئله را در خود و در گروه‌های همفکر و همکار تقویت کرد.

مدیرعامل موسسه زیتون با توصیه به مداومت بر تشکیل نشست‌های کاری در فضایی صمیمانه، همفکری و هم‌افزایی جهت شناسایی مشکلات و یافتن راه حل مناسب برای حل مسائل، تلاش برای تبدیل تهدیدهای موجود به فرصت‌های موثر و سازنده و نیز استفاده از سایر بسترها و امکانات جایگزین جهت پیشبرد پروژه‌های موسسه تاکید کرد.

جلسات داخلی موسسه زیتون با هدف بررسی شرایط موجود و بیان راهکارهای موثر در پیشرفت کار ماهانه با حضور تمامی کارکنان رسمی، همکاران فعال در پروژه‌های مختلف و کارآموزان برگزار می‌شود.