به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کارگاه «عزت‌نفس کودکان» از مجموعه کارگاه‌های آموزشی مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون، 23 آذرماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

در این کارگاه که ویژه دختران گروه سنی 9 تا 12 سال در نظر گرفته شده، قرار است طی 10 جلسه یک ‌ساعته زیر نظر «صدیقه عاشوری» مدرس جوان آکادمی زیتون و روانشناس کودک و خانواده، به موضوع عزت‌نفس، چیستی و چرایی بهبود آن و راهکارهای ارتقای این ویژگی مهم روانی پرداخته شود.

نکته قابل‌توجه اینکه دو جلسه مشاوره در آغاز و پایان کارگاه برای والدین در نظر گرفته شده است تا در خصوص مشکلات احتمالی کودکان و راهکارهای بهبود آن با مدرس دوره گفتگو کنند.

ظرفیت کارگاه پنج نفر در نظر گرفته شده است و کودکان متقاضی شرکت در این دوره قبل از ثبت‌نام نهایی و آغاز کارگاه، می‌بایست در جلسه مصاحبه شرکت نمایند.

اولین کارگاه عزت‌نفس کودکان از 23 آذرماه، در قالب 10 جلسه یک‌ ساعته، روزهای چهارشنبه میزبان دختران خواهد بود.

عموم والدینی که علاقه‌مند به حضور فرزندان خود در این کارگاه هستند می‌توانند جهت ثبت‌نام و همچنین دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com مراجعه و یا با شماره 96 95 0219100 داخلی 2 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است کارشناسان آکادمی زیتون در طول ایام هفته از طریق پیام‌رسان‌های «واتساپ»، «تلگرام» و «بله» با شماره 09909718663 راهنما و پاسخگوی مخاطبان خود هستند.