روابط عمومی موسسه زیتون: بسیاری از والدین در مواجهه با فرزندان پرسشگر خود به‌ویژه در سنین کودکی، به دنبال یافتن پاسخی ساده هستند که علاوه بر اقناع کنجکاوی‌های کودکانه، مهارت تفکر صحیح را نیز در آنان تقویت نماید.

مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون نیز با هدف آموزش مهارت تفکر به کودکان در سه حوزه تفکر اخلاقی، تفکر نقاد و تفکر خلاق، کارگاه «فلسفه برای کودکان» ویژه کودکان بالای 9 سال را برگزار می‌کند.

اصلی‌ترین و اولین چیزی که کودکان در این کارگاه آموزش می‌بینند، مهارت گوش کردن است. کودکان یاد می‌گیرند به دقت به چیزهایی که می‌شنوند گوش کنند و جنبه‌های مختلف آن را در همان لحظه شنیدن، متوجه شوند.

تقویت اعتمادبه‌نفس، فراگیری مهارت پرسشگری و تعامل دوستانه با اطرافیان از دیگر مهارت‌هایی است که در این کارگاه و با تدریس «مرتضی مشایخی» کارشناسی ارشد مشاوره نوجوان، آموزش داده خواهد شد.

در کارگاه فبک، از روش صحیح داستان خوانی، نقاشی، بازی فکری و همچنین تماشای انیمیشن، برای فراگیری مهارت تفکر و گفت‌وگوی فعالانه به کودکان استفاده می‌شود.

والدینی که قصد ثبت‌نام و حضور کودکان پرسشگر و کنجکاو خود در این کارگاه را دارند، می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های «واتساپ»، «تلگرام» و «بله» با شماره 09909718663 و همچنین تماس با شماره 96 95 0219100 داخلی 2 از زمان و شرایط این کارگاه مطلع شوند.

همچنین اطلاعات کامل پیرامون سایر دوره‌های آموزشی سه‌ماهه زمستان آکادمی زیتون را می‌توانید در وب‌سایت www.zeitoonacademy.com مشاهده نمایید.

کارگاه فلسفه برای کودکان 22 آذرماه آغاز می‌شود و به مدت ده جلسه، روزهای سه‌شنبه از ساعت 16:00 تا 17:00 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.