به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در راستای اجرای طرح‌های همدلانه، این بار «مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام)» موسسه زیتون به کمک کودک کم‌شنوا رفته است و قصد دارد با جمع‌آوری هزینه خرید سمعک، دنیا را برای این کودک افغان شنیدنی کند.

فراخوان رسمی طرح «هدیه‌ای از جنس شنیدن» همزمان با آغاز ماه جمادی‌الثانی در صفحه اجتماعی این مجمع منتشر شده و از همه هموطنان نوعدوست دعوت شده است در تامین هزینه خرید سمعک برای دختر 9 ساله‌ی افغان که از بدو تولد کم‌‌شنوا بوده و به همین دلیل از رفتن به مدرسه و امکان تحصیل محروم مانده، سهیم گردند.

موسسه زیتون این پویش را با همکاری مشترک موسسه غیردولتی «کمک» که در زمینه حمایت از کودکان بی‌پناه فعالیت می‌کند، راه‌اندازی و اجرا نموده است.

سهم هر فرد برای مشارکت در طرح هدیه‌ای از جنس شنیدن، مبلغ 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است و عموم هموطنان می‌توانند تا روز یکشنبه 11 دی‌ماه کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌ حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

لازم به ذکر است مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) با اجرای طرح همدلی در ابتدای هر ماه قمری، تلاش می‌کند گامی هرچند کوچک در جهت کمک به هموطنان نیازمند و ترویج فرهنگ نوعدوستی در جامعه بردارد.

شما می‌توانید سایر فعالیت‌ها و گزارش روند کمک‌رسانی‌ها را در نشانی imamhussain_lovers مشاهده کنید.