به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، همزمان با آغاز ماه رجب، فراخوان مشارکت در طرح کمک به سوادآموزی مادران کودکان کار از سوی مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) منتشر شد.

این طرح با همکاری مشترک موسسه زیتون و موسسه مردم‌نهاد «ارفک» با هدف فراهم نمودن بستر مناسب جهت شرکت مادران کودکان کار که اغلب سرپرست خانوار نیز هستند، طراحی و اجرا شده است.

مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) با توجه به سالروز میلاد باقرالعلوم (علیه‌السلام) در طلیعه ماه رجب و با الگو قرار دادن این فرموده سیدالشهدا (علیه‌السلام) که «نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی بر شماست...»* جهت حمایت از مادران کودکان کار که به‌واسطه تامین معاش فرزندان خود از حق طبیعی علم‌آموزی محروم‌ مانده‌اند، پویش سوادآموزی مادران کودکان کار را با همکاری موسسه ارفک راه‌اندازی نموده است.

این مجمع با انتشار فراخوان از عموم خیران و هموطنان نوع‌دوست جهت مشارکت در تامین هزینه این طرح همدلانه که بالغ بر پنج میلیون تومان برآورد شده، دعوت کرده است.

خوشبختانه با وجود گذشت کمتر از یک هفته از انتشار این فراخوان، مبلغ 1977352 تومان از محل پرداخت کمک‌های خیرخواهانه و نذورات جمع‌آوری شده است و عموم هموطنان نیز می‌توانند با پرداخت تنها 20000 تومان، خود را در تامین مابقی هزینه این طرح سهیم نمایند.

مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) با نشانی imamhussain_lovers@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام میزبان مهربانی هموطنان خود است و عموم علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش کمک به سوادآموزی مادران می‌توانند مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌ حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

_____________________________________________________________________

*انَّ حَوائِجَ النّاس اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللّه ِعَلَیکُم فَلاتَمَلُّوا النِّعَمَ؛ /بحار الانوار ، ج 74 ، ص 205 .