به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.9 درجه, شامگاه شنبه هشتم بهمن‌ماه، شهر خوی را لرزاند و به دنبال آن تعدادی از هموطنان‌مان در شمال آذربایجان غربی، در غم از دست دادن عزیزان خود عزادار شدند و جمع زیادی نیز دچار مصدومیت جسمی و خسارات مالی شدند.

موسسه زیتون به دنبال وقوع این حادثه بر خود وظیفه دانست با اقدامی هرچند کوچک، مراتب تاسف و همدردی خود را با هموطنان خود در گوشه غربی کشور ابراز نماید.

مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های موسسه زیتون با طراحی و انتشار پست موقت در صفحه اینستاگرام خود، ضمن ابراز همدردی با هموطنان آذری‌زبان، برای روح جان‌باختگان آرزوی غفران الهی و برای حادثه دیدگان زلزله شنبه‌شب، آرزوی سلامت و آرامش نمود.

هرچند حضور میدانی گروه‌های جهادی مایه خرسندی هموطنان حادثه‌دیده شده و نیروهای داوطلب و جمعیت هلال احمر نیز تلاش شبانه‌روزی جهت رفع نسبی مشکلات و بازگشت وضعیت عادی زندگی مردم حادثه‌دیده دارند، اما امیدواریم با توجه به برودت شدید شرایط جوی، با تلاش بی‌وقفه مسئولان ذی‌ربط، شاهد برطرف شدن خسارات مادی و به دنبال آن بهبود وضعیت روحی و جسمی عزیزان‌مان در شهرستان خوی باشیم.