به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در روزهای سرد منتهی به پایان سال، آکادمی زیتون با برگزاری دوره‌های مختلف، ساعات گرم و جذابی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

برگزاری نخستین کارگاه پیشرفته عملی ساخت پادکست با عنوان «پادکستر» از جمله دوره‌هایی است که ذیل دوره‌های آموزشی مدرسه رسانه و زیر نظر «ولی‌الله اشرفی» اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این کارگاه قرار است از روز سه‌شنبه دوم اسفندماه کار خود را آغاز نماید و به مدت سه جلسه و شش ساعت، پذیرای هنردوستان و علاقه‌مندان به ساخت پادکست حرفه‌ای باشد که مباحث مقدماتی را پیش از این در کارگاه مقدماتی ساخت پادکست با عنوان «صداست که می‌ماند» گذرانده‌اند.

اولین کارگاه عملی خط «کِیلا» در آکادمی زیتون

اما مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون نیز روزهای شلوغی را می‌گذراند و مجری دوره‌های مختلف هنری است. کارگاه عملی خط «کِیلا» عنوان دوره‌ای است که برای نخستین بار با تدریس «محمد محمدی» ویژه بانوان هنرمند برگزار می‌شود.

کارگاه خط کِیلا از مجموعه کارگاه‌های تایپوگرافی است که به آموزش مباحثی از جمله آموزش رسم‌الخط کِیلا (مینی‌مال کوفی اولیه)، ایده‌پردازی و طراحی خط کِیلا تا رسیدن به اثر نهایی اختصاص دارد.

این کارگاه شامل چهار جلسه دوساعته است و نخستین جلسه آن روز 23 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

سومین کارگاه عملی «خط کوفی بنایی پیشرفته»، چهارمین کارگاه عملی «خط لطیف» و چهارمین کارگاه عملی «خط ارشا» از دیگر دوره‌هایی است که از بهمن‌ماه سال جاری با تدریس محمدی؛ مدرس دوره تایپوگرافی و مبدع خط ارشا و کِیلا، میزبان بانوان هنردوست و هنرمند خواهد بود.

اگر علاقه‌مند به اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای آکادمی زیتون هستید می‌توانید به سایت www.zeitoonacademy.com مراجعه و تازه‌های آکادمی را مشاهده نمایید.