روابط عمومی موسسه زیتون، چندین هفته از وقوع زلزله در شهرستان خوی می‌گذرد و با وجود تمامی کمک‌های نهادهای دولتی، تلاش شبانه‌روزی گروه‌های جهادی و کمک‌های مردم نوع‌دوست، اما هنوز بسیاری از عزیزان هموطن این منطقه از کمبود مواد غذایی، مایحتاج دارویی، بهداشتی، وسایل گرمایشی و البسه رنج می‌برند.

سختی این روزهای سرد مناطق زلزله‌زده برای دخترکان و پسران کودک و نوجوان دوچندان است، به‌ویژه اینکه بسیاری از این آینده‌سازان خردسال آذری‌زبان به دلیل تخریب مراکز تحصیلی و یا در اختیار نداشتن اقلام آموزشی از تحصیل دور شده‌اند.

مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) در ادامه اجرای طرح‌های همدلی، این بار همزمان با فرا رسیدن خجسته اعیاد شعبانیه پویش «تقسیم محبت» را با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تامین نیازهای هموطنان زلزله‌زده در شهرستان خوی اجرا نموده و در تلاش است شادی این روزها را کنار هموطنان شهرستان خوی جشن بگیرد.

این مجمع از نخستین روز ماه شعبان فراخوان این طرح نوع‌دوستانه را در بستر فضای مجازی و شبکه «اینستاگرام» منتشر نموده و از عموم خیران و هموطنان نوع‌دوست جهت مشارکت در تامین هزینه این طرح دعوت کرده است.

حداقل سهم هر فرد برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی مبلغ 20000 تومان در نظر گرفته شده است و عموم علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش کمک به سوادآموزی مادران می‌توانند مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌ حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

برای آگاهی بیشتر از جزئیات این طرح و نیز سایر فعالیت‌های مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) می‌توانید به صفحه اختصاصی این مجمع با نشانی imamhussain_lovers@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه نمایید.