به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کتاب «مدیریت نیروهای داوطلب در سازمان» با تاکید بر سازمان‌های مردم‌نهاد به کوشش «سید علی باروتیان» مدیرعامل موسسه زیتون به‌زودی روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار خواهد گرفت.

باروتیان با اذعان به اینکه برای طراحی و ارائه یک الگوی استاندارد، هنوز نیازمند پژوهش کتابخانه‌ای و مطالعه میدانی زیادی هستیم، با این وجود معتقد است مطالعه این کتاب نگرش کلی خوبی به مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد در مدیریت نیروهای زیرمجموعه و تعامل با نیروهای داوطلب خواهد داد.

محتوای مندرج در صفحات این کتاب حاصل تلاش گروهی واحد پژوهش موسسه زیتون است که با بهره بردن از تجربیات چندساله این موسسه مردم‌نهاد در تعامل با نیروهای داوطلب فراهم آمد و همراه با مطالعه نمونه‌های داخلی و خارجی سازمان‌های مردم‌نهاد، موفق به طراحی الگوی مدیریت نیروهای داوطلب البته منطبق با شرایط ایران شد.

کتاب مدیریت نیروهای داوطلب در سازمان با تاکید بر سازمان‌های مردم‌نهاد با پشت سر گذاشتن فرایند چاپ، به‌زودی منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.

لازم به ذکر است موسسه زیتون به عنوان موسسه فرهنگی مردم‌نهاد طی سال‌های فعالیت خود ضمن جذب نیروهای متخصص و کار بلد در راستای به ثمر رساندن پروژه‌های مختلف، با هدف تربیت نیروی کار حرفه‌ای، فرصت حضور و آموزش ضمن فعالیت را برای نیروهای داوطلب و کارآموز فراهم نموده و از این نظر بستر مناسبی برای جوانان شاغل به تحصیل و علاقه‌مند به فراگیری تجربه کار سازمانی است.