روابط عمومی موسسه زیتون: کارکنان و فعالان شاغل در پروژه‌های مختلف موسسه زیتون همزمان با روزهای پایانی سال در نشستی صمیمانه دور هم گرد آمدند.

«سید علی باروتیان» مدیرعامل موسسه زیتون نیز مهمان برخط این نشست بود که ضمن مرور فعالیت‌های گذشته، نکاتی را در راستای پیشبرد کمی و کیفی پروژه‌ها مطرح کرد.

تداوم و استمرار به عنوان رمز موفقیت در کار؛ کلیدوژه اصلی سخنان باروتیان بود. وی با وام گرفتن از سخن گهربار مولای متقیان حضرت علی (علیه‌السلام) که فرمودند: «عمل اندک که بر آن مداومت ورزی، از عمل بسیار که از آن خسته شوی امیدوار کننده تر است»* تاکید کرد: آنچه از ابتدای فعالیت موسسه زیتون تاکنون به دست آمده، ماحصل تلاش گروهی و البته همان عامل استمرار در کار بوده که با وجود افت‌وخیزها و سختی‌های راه، به بهترین نحو ادامه یافته و خوشبختانه بخش زیادی از چشم‌انداز اولیه محقق شده است.

وی در ادامه به کتابخانه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) به عنوان نمونه خوبی از فعالیت‌های موفق موسسه زیتون اشاره و تاکید کرد: این کتابخانه با این وسعت محتوای فیزیکی و حجم داده‌های الکترونیکی در حوزه معارف حسینی نه‌تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای وطنی هم بی‌نظیر است و این موفقیت در سایه تلاش گروهی مستمر محقق شده است.

آکادمی زیتون با دایره گسترده‌ای از دوره‌های مختلف و متنوع آموزشی؛ پروژه دیگری بود که مدیرعامل موسسه زیتون در بخش پایانی سخنان خود به آن اشاره کرد و افزود: در سالی که پشت سر گذاشتیم به‌ویژه طی شش ماه گذشته، علیرغم مشکلات عدیده ازجمله اختلال در سیستم اطلاع‌رسانی مجازی و افت سرعت دسترسی به نت، اما کادر اجرایی به انحا مختلف مانع از کمرنگ شدن فعالیت‌ها داشتند که این جای تقدیر دارد.

یادآور می‌شود جلسات داخلی موسسه زیتون با هدف تبیین دستاوردها، بازنگری فعالیت‌ها و تلاش برای بهبود فرآیند علمی و عملی بخش‌های مختلف در فواصل زمانی مختلف برگزار می‌شود.

________________________________________

*نهج‌البلاغه حکمت 278