به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، فراخوان مشارکت در پویش توزیع ارزاق ماه رمضان میان خانواده‌های کودکان بد سرپرست و مادران سرپرست خانوار با عنوان «مهمان من باش» چند روزی است از سوی مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) در فضای مجازی منتشر شده است.

این مجمع آغاز سال جدید شمسی و تقارن آن با روزهای معنوی ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و با انتشار فراخوانی از هموطنان نوع‌دوست و مخاطبان خود دعوت کرد دست‌به‌دست هم دهند و با عیدی‌های توام با مهربانی خود سفره خانواده‌های نیازمند را رنگ و بویی بهاری ببخشند.

خوشبختانه به فاصله کمی از انتشار این فراخوان و با استقبال قابل‌تقدیر مردم نوع‌دوست، مبلغ موردنیاز جهت تهیه اقلام ویژه ماه مبارک رمضان جمع‌آوری شد.

قرار است طی چند روز آینده از محل کمک‌های جمع‌آوری‌شده، مواد غذایی ضروری تهیه و بسته‌بندی و در قالب بسته ارزاق ماه رمضان بین خانواده‌های کودکان بد سرپرست و مادران سرپرست خانوار در چهارگوشه سرزمین پهناور ایران توزیع شود.

چنانچه علاقه‌مند به اطلاع از جزئیات این طرح و نیز سایر فعالیت‌های مجمع دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) هستید می‌توانید به صفحه اختصاصی این مجمع با نشانی imamhussain_lovers@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه نمایید.