به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، برگزاری تورهای آموزشی یکی از برنامه‌های آکادمی زیتون برای ارتقا مهارت عملی هنرجویان دوره‌های مختلف است. دوره جامع آموزش عکاسی ازجمله دوره‌هایی است که نیاز ویژه به پیوست عملی دارد و از این‌رو کارشناسان آکادمی برای پیشبرد مراحل آموزش مطابق استانداردهای حرفه‌ای آن هم در فضایی شاد و صمیمی، اقدام به برگزاری تورهای آموزشی می‌کنند.

تور نیم روزه طبیعت‌گردی فرصتی است که در هفته پایانی خردادماه و روزهای منتهی به تابستان برای هنرجویان دوره عکاسی فراهم شده و قرار است به بهانه برگزاری کارگاه آموزشی، همراهان علاقه‌مند به فراگیری عکاسی طبیعت، مهمان این دورهمی آموزشی باشند.

همه آدم‌هایی که اهل طبیعت‌گردی باشند، با شنیدن اسم «لواسانات» جاذبه‌های گردشگری این منطقه برایشان تداعی می‌شود؛ جاهایی مثل روستای قدیمی اما خوش آب‌وهوای «کند علیا» و «کند سفلی» با منظره‌های دیدنی‌اش. بین مزرعه‌ها و تپه قدیمی این روستا دیدن تصاویر زیبایی از آبشار زیبای «کفترلو» برای هر آدم اهل سفر و دوستدار طبیعت لذت‌بخش است و ثبت این تصاویر هم باب طبع هرکسی که اندک علاقه‌ای به دنیای پر راز و رمز عکاسی دارد.

حالا آکادمی زیتون با دعوت از «مجید ناگهی» چهره کاربلد و حرفه‌ای دنیای عکس به عنوان راهنمای باتجربه، می‌خواهد لذت تجربه عکاسی از طبیعت بکر این آبشار را به هنرجویان و علاقه‌مندان به عکاسی حرفه‌ای طبیعت بچشاند.

این تور نیم روزه از ساعت 6 صبح جمعه 26 خردادماه شروع می‌شود و هنرجویان تا ساعت 14 عصر یعنی حدود هشت ساعت به فراگیری تمرین‌های فنی، آشنایی با تکنیک‌ها و رویکردهای ژانر عکاسی طبیعت برای ساختن یک قاب زیبا مشغول خواهند بود و ضمن استفاده از هوای پاک این منطقه، تجربه عملی مشاهده و ثبت نور و فرم را کسب خواهند کرد.

البته کسانی که علاقه به شرکت در این تور آموزشی دارند اما دوربین عکاسی در اختیار ندارند، نگران نباشند چراکه آکادمی زیتون در راستای استفاده همزمان از تجهیزات حرفه‌ای در کنار بهره‌مندی از ابزار روز دنیای دیجیتال، امکان عکاسی با دوربین موبایل هم برای شرکت در این کارگاه کافی دانسته است.

همچنین وسیله نقلیه توریستی، پذیرایی صبحانه، میان وعده و بیمه مسافرتی هم بخشی از تدارکات این تور نیم روزه است تا یک فضای آموزشی کاملاً تخصصی توام با آرامش روان برای شرکت‌کنندگان فراهم سازد.

علاقه‌مندان به شرکت در این تور نیم روزه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اختصاصی آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و یا ارتباط با صفحه اینستاگرام zeitoonacademy@ اقدام به ثبت‌نام نمایند و از مشاوره کارشناسان آکادمی زیتون نیز بهره‌مند شوند.