به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در ادامه برگزاری کارگاه‌های یک‌روزه ویژه تابستان 1402، این بار آکادمی زیتون دختران جوان و بانوان را به عنوان کانون هدف برگزاری کارگاه انتخاب کرده و در تلاش است فرصتی برای کسب مهارت عشق‌ورزی به خود، بهبود ارتباط با خود و اصول زندگی عزتمندانه را فراهم نماید.

کارگاه "self Love" به میزبانی مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون و با هدف آشنا شدن بانوان با مفهوم عشق و خوددوستی، ارتقا و بهبود رابطه درون فردی و تغییر نگرش زن نسبت به خود و همچنین بهبود کیفیت روابط بین فردی و زناشویی برگزار می‌شود.

تمامی دختران جوان و بانوان بالای 18 سال مخاطب این کارگاه هستند و قرار است زیر نظر «مژگان امیدبخش» مشاور خانواده و زوج درمانگر، پیرامون موضوعاتی ازجمله «نقش عشق‌ورزی به خود در عزت‌نفس، کاهش اضطراب و رهایی از وابستگی‌ها»، «زن منشا عشق و زایندگی در عالم»، «زن بودنم را دوست دارم، تو چطور؟» و .... بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

کارگاه یک‌روزه عشق به خود روز پنج‌شنبه 15 تیرماه از ساعت 11 الی 13 در محل موسسه زیتون به نشانی خیابان شریعتی، خیابان ظفر، کوچه صبر، خیابان مطهری، بن‌بست صفائی، پلاک 7 برگزار خواهد شد.

عموم بانوان علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه یک‌روزه می‌توانند از طریق سایت آکادمی زیتون با نشانی اینترنتی www.zeitoonacademy.com، ارسال پیام به صفحه اختصاصی آکادمی زیتون در شبکه اینستاگرام zeitoonacademy@ و یا تماس با شماره تلفن 09909718663 اقدام به ثبت‌نام نمایند و از این فرصت فوق‌العاده نهایت استفاده را برای داشتن یک زندگی آرام و عاشقانه ببرند.