به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، پرونده موضوعی «روزشمار نهضت حسینی» همزمان با هشتم ماه ذی‌الحجه، سالروز حرکت تاریخی امام حسین (علیه‌السلام) از مکه به سمت سرزمین عراق، روی خروجی وب‌سایت تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) «کرب و بلا» قرار گرفت.

در این پرونده تلاش شده است با استفاده از منابع و کتب تاریخی معتبر، حوادث زمینه‌ساز چرایی آغاز حرکت کاروان حسینی از مدینه، سیر این حرکت چندماهه، وقایعی که در مسیر این حرکت در منزلگاه‌های مختلف روی داد، واقعه بزرگ عاشورا و رخدادهای پس از آن در قالب پنج بخش مجزا و 15 عنوان مطلب برای مخاطبان بیان شود.

«نخستین نامه‌ای که به محضر سیدالشهدا (علیه‌السلام) رسید»، «ملاقات سیدالشهدا (علیه‌السلام) و «زهیر بن قین»؛ عاشقانه‌ای که مکتوم ماند» ««طرماح ابن عدی» و بازگشتی که خیلی دیر بود»، «عصر روز یازدهم؛ کربلایی که زینب (سلام الله علیها) ترسیم کرد» و ... ازجمله عناوینی است که در قالب پرونده روزشمار نهضت حسینی منتشر شده است.

با مراجعه به وب‌سایت کرب و بلا به نشانی www.karbobala.com می‌توانید در کنار دسترسی به تازه‌ترین اخبار و مطالب، پرونده‌های موضوعی پیرامون معارف حسینی را دریافت و مطالعه نمایید.